|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Úvodní prezentace 2024_fin.pdf | Informace k předmětu, termíny a kalendář modulů | Daniel Jesenský | |
Zadání Seminární prace_IN STORE MARKETINGOVA KOMUNIKACE 2024_Final.pdf | Zadání seminární práce | Daniel Jesenský |
|
||
Poslední úprava: Helper (22.08.2019)
V rámci přednášek jsou studenti seznámeni s POP / in store komunikačními nástroji a základními principy jejich fungování po stránce marketingové, strategické i technické. Cílem 12-ti výukových modulů je naučit studenty reklamu v místě prodeje chápat v kontextu marketingové komunikace a relevantních historických souvislostí , osvojit si základní pravidla práce s ní tak, aby vycházela vstříc očekáváním a potřebám zákazníků. Studenti jsou seznámeni s tím jaké jsou typy a možnosti POP komunikace, jak metodologicky ověřovat zda jsou konkrétní řešení funkční, jak ji tvořit tak, aby fungovala efektivně pro své investory a jaké jsou technické i systémové trendy. Detailní anotace a přehled výukových modulů s termíny a názvy jednotlivých přednášek jsou uvedeny v syllabu a úvodní prezentaci, které se nacházejí mezi soubory ke stažení. |
|
||
Poslední úprava: Helper (22.08.2019)
Literatura Základní zdroj: Další zdroje: Bárta, V.; Pátík, L. & Postler, M. (2009). Retail Marketing. Management Press, Praha. Croper, A. (2012). P-O-P Advertising & The Shopper. POPAI UK&Ireland, Leicestershire. Emmerson, F. & Intriligator, J, (2008). Digital Signage Networks Theory. Psychology and Strategy. http://www.globalretailmanagement.com/whitepaper/pixel-inspiration-digital-signage-networks-theory-psychology-and-strategy Jesenský, D. (2013). Interpretative research about role of pop advertising displays in customer purchase decision Making. Research series published by the University of Jyväskylä. University library of Jyväskylä. Krofianová, D., Jesenský, D., Boček M. (2009). POP - In-store komunikace v praxi. Grada Publishing, Praha. Liljenwall, R. & Daugherty, B. (2013). Marketing at retail - understanding, influencing, and winning today`s shopper. POPAI USA - The global association for marketing at retail, Chicago. Lindstrom, M. (2010). Buyology: Truth and Lies About Why We Buy. The Broadway books, New York, USA. CZ vydání: Lindstrom, M. (2009). Nákupologie. Computer Press, Brno. Ogden-Barnes, S. & Barclay, D. (2009). Store Sense - Reclaiming The Four Walls With Sensory Engagement, Deaking University. The Retail Acumen Series. Conceptual paper. http://www.deakin.edu.au/buslaw/gsb/retail/docs/store-sense.pdf Pradeep, A.K. (2010). The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind. John Wiley & Sons, New Jersey, USA. Sorensen, H. (2009). Inside the mind of the shopper - the science of retailing. Pearson Prentice Hall, USA. Underhill, P. (2000). Why we buy: The sience of shopping. Touchstone, Simon&Schuster, Inc., New York. CZ vydání : Proč nakupujeme, Management press, 2002. Vysekalová, J. (2004). Psychologie spotřebitele: Jak zákazníci nakupují. Grada Publishing Praha. Vysekalová, J. a kol. (2014). Emoce v marketingu. Grada Publishing Praha. |