|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. Marek Vranka (08.02.2023)
vědců i odborníků z komerční i nekomerční sféry. Tento předmět se zabývá pochopením těchto procesů v souvislosti s poznatky behaviorálních vědců v posledních desetiletích – lidské rozhodování se v mnoha případech a situacích odchyluje od tzv. optimální či přísně racionální volby. Předmět se dále zabývá tím, jak tyto poznatky mohou ovlivňovat marketingovou komunikace a její praktickou implementaci – konkrétně tvorbu návrhů komunikační strategie, channel planning a tvorbu jednotlivých intervencí. Součástí je i jakým způsobem měřit a vyhodnocovat intervence, včetně tvorby hypotéz a jejich ověření za pomoci experimentů. V neposlední řadě bude rozebrána i etická stránka takových intervencí v nekomerčním či komerčním užití. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. Marek Vranka (08.02.2023)
1 Úvod kurzu. Behaviorální ekonomie. Síla „irelevantních“ vlivů na ekonomické rozhodování. |