|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (15.02.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (05.02.2024)
Informace k zapisování do kurzu: Kurz má kapacitu 30 osob. Bude se však konat už při počtu 10 přihlášených osob (to je minimum). Zadání úkolů budou v každém případě odpovídat počtu přihlášených osob! Proto konkrétní zadání budou podrobně představena 19. února 2024, kdy už bude zřejmé, pro kolik osob se kurz bude konat. Čím více osob se přihlásí (a čím více se jich tedy bude podílet na zpracování jednoho úkolu), tím bude zadání náročnější. Obtížnost úkolů tak bude vždy vyučujícím stanovena tak, aby byla přiměřená situaci. PODROBNÉ ZADÁNÍ ÚKOLŮ JE UVEDENO V DOKUMENTU, KTERÝ JE UMÍSTĚN V SEKCI SOUBORY. K souboru prosím přistupujte tak, že je připraven pro tu verzi kurzu, kdyby se na něj přihlásilo 30 studujících (= maximalistická verze zadání). |
|
||
Poslední úprava: Mgr. František Géla (02.01.2020)
BERGER, Arthur Asa. Media and Communication Research Methods. Thousand Oaks, Calif.: Sage, 2014, 365 s. ISBN 978-1-4522-5657-3, s. 51-228. DEVEREUX, Eoin. Understanding the Media. London: Sage, 2007, 259 s. ISBN 978-1-4129-2991-2, s. 185-244. HAMMERSLEY, Martyn. What is Qualitative Research?. London: Bloomsbury Academic, 2013. 125 s. ISBN 978-1-84966-606-0. HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: Základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008. 408 s. ISBN 978-80-7367-485-4. SEDLÁKOVÁ, Renáta. Výzkum médií: Nejužívanější metody a techniky. Praha: Grada Publishing, 2014, 539 s. ISBN 978-80-247-3568-9, s. 47-56, 207-285 a 328-467. TRAMPOTA, Tomáš, VOJTĚCHOVSKÁ, Martina. Metody výzkumu médií. Praha: Portál, 2010, 293 s. ISBN 978-80-7367-683-4. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (30.01.2022)
Zápočet bude udělen za splněnou prezentaci vypracování zadaného skupinového úkolu.
Vyhodnocení toho, zda zápočet bude, nebo nebude udělen, proběhne v souladu se Změnou opatření děkanky č. 17/2018. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (05.02.2024)
JJM415 – TEORETICKÉ KONCEPTY KE STUDIU ŽURNALISTIKY V PRAXI II
PONDĚLÍ 15:30-16:50 hod.; místnost H112
19. února 2024 Úvodní setkání, rozdělení seminárních úkolů
26. února 2024 Samostatné vypracovávání seminárních úkolů
4. března 2024 Platformy žurnalistiky v kyberprostoru, představy o závislosti společnosti na médiích a jejich odraz do aktuálního fungování společnosti
11. března 2024 Agenda-setting v kontextu aktuálních vývojových trendů mediální komunikace I (lokální tematická agenda radničních listů)
18. března 2024 Agenda-setting v kontextu aktuálních vývojových trendů mediální komunikace II (lokální tematická agenda hyperlokálních médií)
25. března 2024 Agenda-setting v kontextu aktuálních vývojových trendů mediální komunikace III (nastolování mediální agendy v rámci konkrétního média a s intermediálním přesahem)
8. dubna 2024 Zapojování obsahu ze sociálních sítí do profesionální mediální produkce I (tištěné deníky a online zpravodajské portály)
15. dubna 2024 Zapojování obsahu ze sociálních sítí do profesionální mediální produkce II (rozhlasové a televizní vysílání)
22. dubna 2024 Gatekeeping a podstata jeho fungování
29. dubna 2024 Porovnání výstupů datové žurnalistiky a „tradiční“ žurnalistiky
6. května 2024 Influencing jako novodobé digitální vykořisťování? |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (30.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (30.01.2022)
|