|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (18.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (30.09.2023)
Informace k zapisování do kurzu: Kurz má kapacitu 30 osob. Bude se však konat už při počtu 10 přihlášených osob (to je minimum). Zadání úkolů nicméně bude odpovídat počtu přihlášených osob. Proto konkrétní zadání budou podrobně představena 2. října 2023, kdy už bude zřejmé, pro kolik osob se kurz bude konat. Čím více osob se přihlásí (a čím více se jich tedy bude podílet na zpracování jednoho úkolu), tím bude zadání náročnější. Obtížnost úkolů tak bude vždy vyučujícím stanovena tak, aby byla přiměřená situaci. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. František Géla (02.01.2020)
BERGER, Arthur Asa. Media and Communication Research Methods. Thousand Oaks, Calif.: Sage, 2014, 365 s. ISBN 978-1-4522-5657-3, s. 51-228. DEVEREUX, Eoin. Understanding the Media. London: Sage, 2007, 259 s. ISBN 978-1-4129-2991-2, s. 185-244. HAMMERSLEY, Martyn. What is Qualitative Research?. London: Bloomsbury Academic, 2013. 125 s. ISBN 978-1-84966-606-0. HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: Základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008. 408 s. ISBN 978-80-7367-485-4. SEDLÁKOVÁ, Renáta. Výzkum médií: Nejužívanější metody a techniky. Praha: Grada Publishing, 2014, 539 s. ISBN 978-80-247-3568-9, s. 47-56, 207-285 a 328-467. TRAMPOTA, Tomáš, VOJTĚCHOVSKÁ, Martina. Metody výzkumu médií. Praha: Portál, 2010, 293 s. ISBN 978-80-7367-683-4. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (12.09.2021)
Zápočet bude udělen za splněnou prezentaci vypracování zadaného skupinového úkolu.
Vyhodnocení toho, zda zápočet bude, nebo nebude udělen, proběhne v souladu se Změnou opatření děkanky č. 17/2018. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (30.09.2023)
Studující budou rozděleni do dvojčlenných až tříčlenných skupin a vypracují seminární úkoly podle přesného zadání týkající se níže uvedených témat (každá skupina jeden úkol). Během semináře seznámí každý týden jedna skupina přítomné s tím, jak úkol vypracovala. Přesná zadání budou vyučujícím podrobně představena a zapisování k nim proběhne během prvního seminárního setkání (2. 10. 2023).
Skupinové praktické úkoly a kritické diskuse během seminářů se budou týkat témat: Bias (předpojatost) v mediálních sděleních Dopady vlastnictví médií na jejich obsah Stereotypy v mediálních a reklamních sděleních Rámce v mediálních sděleních Sémiotické koncepty a jejich analytické uplatnění Diskurzivní analýza a její uplatnění Narativní analýza mediálních obsahů Crossmediální publikační strategie a její diagnostika Transmediální publikační strategie a její diagnostika Hyperlokální žurnalistika a její specifika |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (12.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D. (12.09.2021)
|