PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Základy marketingové komunikace - JJB340
Anglický název: Principles of Marketing Communication
Zajišťuje: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2018
Semestr: letní
E-Kredity: 8
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:2/0, Zk [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (0)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Daniel Köppl
Třída: Courses for incoming students
Sylabus
Poslední úprava: Mgr. Gabriela Skalická (25.10.2019)

PŘEDMĚT NEBUDE V AKADEMICKÉM ROCE 2019/2020 VYUČOVÁN!!!

 

Cílem předmětu je představit posluchačům obor marketingové komunikace z pohledu základních komunikačních teorií, historie a nových trendů, které se v tomto oboru odehrávají. Předmět poskytuje posluchačům komplexní přehled jednotlivých forem marketingové komunikace (reklama, přímý marketing, online komunikace, public relations, podpora prodeje, osobní prodej) v kontextu managenementu a budování značek.Kurz se zaměřuje na jejich funkce a teoretické základy, a zejména pak na jejich praktické využití.

Výstupy předmětu:Po úspěšném absolvování jsou studenti schopni připravit komunikační kampaň, která povede ke splnění daných komunikačních cílů. Studenti by měli být schopni zvolit správnou komunikační strategii a rozhodnout se pro využití vhodných komunikačních nástrojů.

Obsah předmětu:

1)  Historie marketingové komunikace 
     Základní komunikační nástroje používané v marketingové komunikaci
     Přehled marketingových strategií a přístupů  k budování značek
2)  Podlinková a nadlinková komunikace - základní přehled a možnosti využití
     Teorie cílových skupin a marketingový výzkum
     Proces komunikačního plánování
3)  Trendy v marketingové komunikaci - vizuální komunikace
     Trendy v marketingové komunikaci - komplexní komunikace
     Procesy  a struktura komunikačního plánování (vč přípravy med. plánu)

Ukončení předmětu: Test z probrané látky a předepsané literatury

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK