|
|
|
||
Poslední úprava: HABET (21.10.2014)
|
|
||
Poslední úprava: HABET (21.10.2014)
Cílem výuky předmětu je předat studentům solidní znalosti z uvedených témat a vybavit je praktickými dovednostmi, které jim umožní úspěšně zvládnout i náročně výchovně vzdělávací situace.
|
|
||
Poslední úprava: HABET (21.10.2014)
BENDL, S. Školní kázeň, metody a strategie. Praha: ISV, 2001. KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha: Portál, 2001. KREJČOVÁ, V. a kol. Aktuální témata výchovy a vzdělávání ve škole. Hradec Králové: Gaudeamus, 2005. MACHKOVÁ, E. Metodika dramatické výchovy. Zásobník dramatických her a improvizací. Praha: ARTAMA 1992. MACHKOVÁ, E. Úvod do studia dramatické výchovy. Praha: IPOS 1998. MATOUŠEK, O., KROFTOVÁ, A. Mládež a delikvence. Praha: Portál, 1998. PIKE, G., SELBY, D. Globální výchova. Praha: Grada 1994. POKORNÁ, V. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál 2001. PRŮCHA, J. Multikulturní výchova. Praha: ISV nakladatelství 2001. ROCHE OLIVAR, R. Etická výchova. Istropolitana: Orbis Pictus, 1992. ŘÍČAN, P. Agresivita a šikana mezi dětmi. Praha: Portál 1998. STŘELEC, S. Kapitoly z teorie a metodiky výchovy I. Scriptum. Brno: Paido 1998. ŠIŠKOVÁ, T. (ed.) Výchova k toleranci a proti rasismu. Praha: Portál 1998. ŠVARCOVÁ, E. Vybrané kapitoly z etopedie a sociální patologie. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009. ŠVARCOVÁ, E. Slovníček pojmů k multikulturní výchově. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. VACEK, P. Morální vývoj v psychologických a pedagogických souvislostech. Hradec Králové: Gaudeamus 2000. VACEK, P. Průhledy do psychologie morálky. Hradec Králové: Gaudeamus 2006. ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení. Praha: Portál 2000. Doplňující literatura: FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi.Praha: Portál 1997. HEIBRINK, H. Psychologie morálního vývoje. Praha: Portál 1997. PRŮCHA, J.: Moderní pedagogika. (věda o edukačních procesech). Praha: Portál, 1997. SIMON,S., HOWE,L., KIRSCHENBAUM, H. Vyjasňování hodnot. Praha: TALPRESS 1997. |
|
||
Poslední úprava: HABET (21.10.2014)
Přednášky
|