|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Iveta Pastyříková (12.07.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D. (06.03.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Iveta Pastyříková (12.07.2023)
Základní literatura: Fletcher-.Wood, H. (2021). Responzivní výuka. Praha: Edulab. Kyriacou, Ch. (1996). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál. Petty, G. (2013). Moderní vyučování. Praha: Portál. Vališová, A., Kasíková, H. a kol. (2011). Pedagogika pro učitele. Praha: Grada.
Literatura doporučená: Belz, H. & Siegrist, M. (2001). Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha: Portál. Cangelosi, J.S. (1998). Strategie řízení třídy. Praha. Portál. Fenstermacher, G.T. & Soltis, J. F. (2008). Vyučovací styly učitelů. Praha: Portál. Ginnis, P. (2017). Efektivní nástroje pro učitele. Praha: Edulab. Hattie, J. (2012). Prokazatelné učení. Praha: Edulab. Hendrick, C. & MacPherson, R. (2021). Co ve třídě funguje. Praha: Edulab. Christodoulou, D. (2016). Making Good Progress? Oxford University Press. Janíková, M. (2009). Základy školní pedagogiky.Brno: Paido. Jedlička, R., Koťa, J. & Slavík, J. (2018). Pedagogická psychologie pro učitele. Praha: Grada. Jordan, A., Carlile, O. & Stack, A. (2008). Approaches to Learning. McGraw Hill: Open university Press, Joyce, B. & Weil, M (1996). Models of Teaching. Boston: Allyn and Bacon. Kalhous, Z., Obst, O. et al. (2002). Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. Kasíková, H. (2010). Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál. Kotrba, T. & Lacina, L. (2007). Praktické využití aktivizačních metod ve výuce. Brno: Společnost pro odbornou literaturu. Pasch, M. a kol. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál Škoda, J., Doulík, P. (2011). Psychodidaktika. Praha: Grada Publishing Švaříček, R., Šeďová, K. & Šalamounová, Z. (2012). Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál. Valenta, J. a kol. (1993). Pohledy – projektová metoda ve škole a za školou. Praha.
|