|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bořivoj Marek, Ph.D. (24.08.2023)
1) 2 náslechy v každé třídě, v níž posléze budou učit; 2) příprava na vlastní vyučování – vypracování plánů hodin a jejich rozbor s fakultním učitelem; 3) vyučování v celkové délce 36 hodin pod dohledem fakultního učitele; 4) rozbor odučených hodin s fakultním učitelem; 5) reflexe v deníku z praxe; 6) účast na běhu školy (dozory, pedagogické porady, rodičovské schůzky atp.); 7) instruktážní (před začátkem) a rozborový (po ukončení) seminář vedený vedoucím praxe. Celkový rozsah studijního předmětu je 52 hodin. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bořivoj Marek, Ph.D. (24.08.2023)
Cílem je rozvinout klíčové učitelské kompetence v oblasti plánování, realizace a reflexe výuky. Všechny materiály, které student v průběhu praxe zpracovává, se stávají součástí učitelského portfolia. Jejich přesnou podobu stanoví vyučující / vedoucí praxe. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bořivoj Marek, Ph.D. (24.08.2023)
Výstupem kurzu budou kromě splnění a náležitého zhodnocení praxe také příspěvky do učitelského portfolia, které si student vytvoří na základě pokynů vyučujícího. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Iveta Pastyříková (10.08.2023)
Základní literatura: |