|
|
|
||
Sportovní marketing Bajčan, R. (2003). Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. Management Press. Čáslavová, E. (2020). Management a marketing sportu 21. století. Ekopress. Čáslavová, E. Management a marketing sportu v 21. století. Praha: V. Ekopress, 2020. Graham, S., Neirotti, L. D., & Goldblatt, J. J. (2001). The ultimate guide to sports marketing. McGraw Hill. Grey, A., & Skildum-Reid, K. (2003). Sponsorship seeker's toolkit. McGraw Hill. Hollensen, S., Kotler, P., & Opresnik, M. O. (2017). Social media marketing: a practitioner guide. Opresnik Management Consulting. Kunz, V. Sportovní marketing. CSR a sponzoring. Praha: Grada, 2018. Milligan, A. (2010). Brand it like Beckham: The story of how brand Beckham was built. London: Marshall Cavendish Business. Mullin, B. J., Hardy, S., & Sutton, W. (2014). Sportmarketing. Human Kinetics. Newman, T., Peck, J., & Wilhide, B. (2017). Social media in sport marketing. Routledge. Tomandl, J. (2011). Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Computer Press. Voráček, J. (2012). Public Relations ve sportovních organizacích. Praha: Karolinum. Voráček, J. (2017). Celebrity v mezinárodním marketingu. In B. Štědroň a kol. Mezinárodní marketing. Praha: C. H. Beck. Vysekalová, J., Mikeš, J. (2009). Image a firemní identita. Praha: Grada publishing, a.s. Další doporučené zdroje: Arai, A., Ko, Y. J., & Kaplanidou, K. (2013). Athlete brand image: scale development and model test. European Sport Management Quarterly, 13(4), 383-403. Carlson, B. D., & Donavan, D. T. (2013). Human brands in sport: Athlete brand personality and identification. Journal of Sport Management, 27(3), 193-206. Collins, J. C. (2008). Jak z dobré firmy udělat skvělou. Grada. Constantinescu, M. (2016). The brand of an athlete-reconsidering its dimensions. Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, 1(1), 354-363. Deshpandé, R., Farley, J. U., & Webster Jr, F. E. (1993). Corporate culture, customer orientation, and innovativeness in Japanese firms: a quadrad analysis. Journal of marketing, 57(1), 23-37. Dziubinski, Z., Jankowski, K. W., Lenartowicz, M., Murrmann, J., & Rymarczyk, P. (2012). Mass media and professional sport. Baltic Journal of Health and Physical Activity, 4(4), 7. Hasaan, Ali, Kerem, Katri, Biscaia, Rui, & Agyemang, Kwame J. A.. (2016). Athlete brand construction: A perspective based on fans' perceptions. Motriz: Revista de Educação Física, 22(3), 144-159. https://doi.org/10.1590/S1980-6574201600030005 Hughes, R. R., Ginnett, R. C., & Curphy, G. J. (2014). Leadership: Enhancing the lessons of experience (8th ed.). New York, NY: McGraw-Hill Education. Kouzes, J. M., & Posner, B. Z. (2022). The leadership challenge: How to make extraordinary things happen in organizations (7th ed.). Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Inc. Lussier, R. T., & Kimball, D. (2013). Applied sport management skills (2nd ed.). Champaign, IL: Human Kinetics. Parganas, P., Anagnostopoulos, C., & Chadwick, S. (2015). ‘You’ll never tweet alone’: Managing sports brands through social media. Journal of Brand Management, 22(7), 551-568. Pringle, H. (2004). Celebrity Sells. West Sussex, UK: John Wiley & Sons Ltd. Sinek, S. (2015). Lídři jedí poslední: proč některé týmy drží pohromadě a jiné se rozpadají. Jan Melvil Publishing. Wooden, J., & Jamison, S. (2005). Wooden on leadership: How to create a winning organization (1st ed.). New York, NY: McGraw-Hill Education. Poslední úprava: Jahodová Klára, Mgr. (05.05.2025)
|
|
||
Sportovní marketing 1. Propedeutika marketingu ve sportu
2. Sport jako sportovní průmysl
3. Produkty obchodovatelné ve sportu
4. Tělovýchovné a sportovní služby jako produkt
5. Tržní situace ve sportu
6. Marketing mix ve sportu
7. Marketingová komunikace ve sportu
8. Sponzorování ve sportu
9. Ucelené koncepty marketingu ve sportu
10. Sportovní celebrity v marketingu
11. Propedeutika public relations ve sportu
12. Corporate identity ve sportu
13. Sportovní značka
14. Koncept značky sportovce
15. Media relations ve sportu
16. Prostředky a nástroje media relations ve sportu
17. Krizová komunikace ve sportu
18. Social media marketing ve sportu
19. Leadership a firemní kultura ve sportovních organizacích
20. Sport event marketing
Poslední úprava: Jahodová Klára, Mgr. (27.03.2025)
|