|
|
|
||
Systematické procvičováni psané podoby francouzského jazyka formou diktátů.
Osvojení francouzských myšlenkových postupů a způsobů reflexe, a určitých písemných forem : résumé, syntéza,
"dissertation" ( analytické zpracování daného tématu a formulace argumentů).
Materiály : články z tisku, popularizované texty z oblastí literární kritiky a sociologie.
Tematicky rámec : současná Francie a frankofonní svět. Součástí kurzu jsou přednášky organizované v spolupráci s
belgickými a kanadskými spisovateli a vysokoškolskými pedagogy.
Poslední úprava: NEMRAVO/PEDF.CUNI.CZ (03.03.2008)
|
|
||
J. CLARET, Organiser la pensée : une formation méthodologique au travail intellectuel, connaissance du probleme et applications pratiques, Paris, ESF, 1989. G. CLERC, 50 modéles de resumes de textes, Paris, Marabout, 1992. C. COMPTE, La video en classe de langue, Paris, Hachette, 1993. F. DAUZAT-SABATELLI, Preparation aux examens DELF DALF, comprehension et expression ecrites, Paris, Cle International, 1996. T. LANCIEN, Analyser et choisir des documents audiovisuels authentiques pour l'apprentissage des langues, Video et apprentissage, Paris, Innovations p0dagogiques, Ministere de l'Education nationale, 1991. A. PACTHOD, P. ROUX, 80 fiches pour la production en classe, Paris, FLE, 2004. Y. STALONI, Méthodes de contraction et de synthese de textes, Paris, Ellipses, 1981. www.ciep.fr Poslední úprava: Kalfiřtová Eva, PhDr. (20.11.2006)
|
|
||
Images de l´Alterité dans la littérature francophone. Examen: Dissertation Poslední úprava: Kalfiřtová Eva, PhDr. (20.11.2006)
|