Poslední úprava: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D. (25.08.2020)
Předmět Projekt IKSŽ – Mediální a marketingová praxe je koncipován jako projektový a je určený studentům všech tří specializací studijního programu Komunikační studia. Studenti si během semestru vyzkouší realizaci konkrétních mediálních a marketingových aktivit související s životem a aktivitami Institutu komunikačních studií a žurnalistiky. Studenti budou pracovat pod vedením pedagoga v týmech, které by měly být sestavené tak, aby v nich byly zastoupeny všechny tři specializace Komunikačních studií. To absolventům předmětu umožní nejen získání praktických zkušeností, ale především i poznání ostatních oborů, jejich aktivit a know-how.
Cíl předmětu
Poslední úprava: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D. (25.08.2020)
Cílem předmětu je umožnit studentům vyzkoušet v praxi škálu aktivit souvisejících s mediální a marketingovou praxí a propojit studenty všech tří specializací studijního programu Komunikační studia.
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D. (06.09.2021)
Podmínkou atestace je aktivní přístup během kurzu, participace na realizaci konkrétních pedagogem schválených aktivit a odevzdání závěrečné zprávy.
Sylabus
Poslední úprava: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D. (19.09.2022)
Výuka nebude nutně probíhat dle stanoveného rozvrhového okna, ale dle aktuální domluvy pedagoga se studenty s ohledem na potřeby konkrétních realizovaných projektů (pedagog může po domluvě se studenty určit další termíny setkávání nad rámec stanoveného rozvrhu). Studenti se budou během celého semestru setkávat jak s pedagogem, tak sami v rámci jednotlivých týmů.