|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (26.04.2019)
|
|
||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. (25.10.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (26.04.2019)
Povinná literatura: SLAVICKÁ, M. Umění instalace. Výtvarné umění, 1994, roč. neuveden, č. 4. ROESELOVÁ, V. Techniky ve výtvarné výchově. Praha: Sarah, 1996. ROESELOVÁ, V. Linie, barva a tvar ve výtvarné výchově. Praha: Sarah, 2004. PRECLÍK, V. Paměť sochařského portrétu. Academia, Praha 2004.
Doporučená literatura: CHALUPECKÝ J. Nové umění v Čechách. Jinočany. Nakladatelství a vydavatelství H+H 1994. DEMPSEYOVÁ, A. Umělecké styly, školy a hnutí. Slovart, 2002. JIROUŠKOVÁ, J. Černá Afrika. Vydaly LN, 2003. LYNTON, N. Umění 19. a 20. století. Artia: Praha, 1981. PIJOAN, J. Dějiny umění 10, 12. Knižní klub-Balios: Praha, 1991-2004. REZEK, P. Tělo, věc a skutečnost v současném umění. Praha: Jazzová sekce, 1982. SLAVICKÁ, M, WILIAMS J, BENISH B. Současné americké umění. Výtvarné umění (čtvrtletník pro současné umění 1 - 2/95) SMITH, L. E. Art Today. Praha: Slovart, 1996. VOLAVKOVÁ, J., SKOŘEPOVÁ, Z. Myšlenky moderních sochařů. Praha: Obelisk, 1971. ZHOŘ, I. Proměny soudobého výtvarného umění. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1992. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (26.04.2019)
Cvičení |
|
||
Poslední úprava: doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. (25.10.2022)
Účast na seminářích, komunikace s vyučujícím, splnění jednotlivých seminárních úkolů i úkolu semestrálního. V případě společného výstavního projektu jako výstupu předmětu semestru(po vzájemné dohodě) je nutná týmová práce. Studentky a studenti vytvoří prezentaci (portfolio) zpracování tématu a obsahu výuky s popisy a komentáři (reflexemi tvůrčích postupů) ve formátu PDF. Prezentaci vloží nejpozději v den konání společné prezentace do MS teams do příslušného kanálu určeného vyučujícím. Prezentace výstupu předmětu se bude konat buď prezenčně, nebo distančně dle aktuální situace vyplývající z opatření vlády Čr v souvislosti s pandemickou situací. |