|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Gabriela Brůhová, Ph.D. (19.01.2015)
Na počátku semináře studenti definují cíl svého výzkumu a probíhá diskuze s ostatními diplomanty nad zaměřením a metodologií prací. Na konci semináře studenti prezentují dosavadní výsledky svého výzkumu. Forma semináře předpokládá aktivní účast referenta i ostatních účastníků semináře. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Gabriela Brůhová, Ph.D. (25.01.2019)
Behrens, L. and L.J.Rosen (2011) Writing and Reading across the Curriculum. Longman Crystal, D. (2011) Dictionary of Linguistics and Phonetics. Blackwell Hyland, K. (2005) Metadiscourse: exploring interaction in writing. Continuum Hyland, K. (2006) English for academic purposes: an advanced resource book. Routledge Matthews, P.H. (2014) Concise Dictionary of Linguistics. OUP Murray, Neil (2012) Writing Essays in English Language and Linguistics. CUP Trask, R. L. (2000) The dictionary of historical and comparative linguistics. Routledge
Turabian, L. (2013) A Manual for Writers of Research Papers, Theses and Dissertations (8th edition). The University of Chicago Press Govier, T. (2010) A practical study of argument. Wadsworth Publishing Gruba, P. and J. Zobel (2017) How to Write your First Thesis. Springer Wallwark, Adrian (2011) English for Writing Research Papers. Springer Šesták, Z. (2000) Jak psát a přednášet o vědě. Praha: Academia příklady úspěšných obhájených diplomových prací a další relevantní studie |