|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tamara Bučková, Ph.D. (01.01.2024)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (05.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (05.09.2023)
BUČKOVÁ,T. Interkulturmní didaktika cizojazyčné literatury. Se zaměřením na německy psanou iteraturu a zřetelem k tématu 2. světové války. Praha: Karolinum, PedF UK, 2022. BIECHELE, M.; PADRÓS, A. Didaktik der Landeskunde. Fernstudieneinheit 31. München: Goethe-Institut, Langenscheidt, 2003. ISBN 3-468-49643-5. BISCHOF, M.; KESSLING, V.; KRECHEL, R. et al. Landeskunde und Literaturdidaktik. Fernstudieneinheit 3. München: Goethe Institut, Langenscheidt, 1999. ISBN 3-468-49677-X. MACAIRE, D.; HOSCH, W. Bilder in der Landeskunde. Fernstudieneinheit 11. München: Langenscheidt, 1996. ISBN 3-468-49660-5. HANSEN, M.; ZUBER, B. Zwischen den Kulturen : Strategien für den Unterricht. Berlin und München: Langenscheidt, 1996. ISBN 3-468-49474-2. NEČASOVÁ, P. Úloha reálií ve výuce cizím jazykům. Cizí jazyky, 2003-2004, roč. 47, č. 3., s 88 - 90. ISSN 1210-0811. WIEIERLACHER, A.; BOGNER, A. Handbuch interkulturelle Germanistik. Stuttgart: Verlag J. B. Metzler, 2003. ISBN 3-476-01955-1. ABRAHAM, Ulf; KEPSER, Matthis. Literaturdidaktik Deutsch. Eine Einführung. 3., neu bearbeitete und erweiterte Auflage. Berlin: Erich Schmidt Verlag, 2009. ISBN 978 3 503 09883 5. ALTMAYER, Claus. Kultur als Hypertext. Zur Theorie und Praxis der Kulturwissenschaft im Fach Deutsch als Fremdsprache. München: Iudicum, 2004. ISBN 3-89129-418-2. BOGDAL, K. H., KORTE, H. (Hrsg.) Grundzüge der Literaturdidaktik. München: Deutscher Taschenbuch Verlag, 2002. ISBN 3-19-001430-2. KOLEČÁNI LENČOVÁ, Ivica; KOVÁČOVÁ, Michaela; TOMÁŠKOVÁ, Simona. Neue Wege im DaF-Unterricht. Bildende Kunst – Spielfilm – digitale Medien. Nümbrecht: Kirsch Verlag, 2018. ISBN 978-3-943906-44-8. Materiály z webových stránek Tamary Bučkové |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tamara Bučková, Ph.D. (01.01.2024)
Požadavky k zápočtu: - aktivní účast na výuce (80 %) - plnění průběžných úkolů
Požadavky ke zkoušce: - prezentace projektu zaměřeného na didaktiku reálií - didaktizace zvoleného tématu z literatury (prezentace na skupinovém kolokviu; struktura prezentace: představení tématu literárního, písňového textu či jiného textu vztahujícího se k literatuře), argumenty pro výběr textu, náměty pro práci s textem, vypracovaný příklad jednoho cvičení s praktickou ukázkou) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tamara Bučková, Ph.D. (01.01.2024)
A) Didaktika reálií
B) Úzký mezipředmětový vztah reálií a literatury. C) Didaktika literatury
|