|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (01.02.2022)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (31.01.2022)
Společný evropský referenční rámec. Univerzita Palackého v Olomouci, 2002. ISBN 80-244-0404-4. + jeho revize RVP ZV + RVP G, příp. kritické čtení vybraných ŠVP (jejich relevantních částí) + Byram, M. (1997). Teaching and assessing intercultural communicative competence. Clevedon: Multilingual Matters. Byram, M. (2000). Assessing intercultural competence in language teaching. Sprogforum 6(18), 8–13. Deardorff. D. K. (Ed.). (2009). The SAGE handbook of intecultural competence. USA: Sage Publications. Fantini, A. E., Freeman, D., Maciel, T., Redlinger, W., Silverman, A., & Stanley, C. (2000). Language teacher preparation. SIT Occasional papers series, addressing intercultural education, training & service (s. 53–62). Bratttleboro: School of International Training. Kostková, K. (2012). Rozvoj interkulturní komunikační kompetence. Brno: Masarykova univerzita. + další zdroje dle doporučení relevantní k plánování a realizaci vlastní aktivity |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (31.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (23.03.2022)
Průběžné plnění zadaných úkolů. Aktivní účast na seminářích (1 absence) Odevzdání kompletního portfolia dle zadání v daném termínu. Závěrečný reflektivní rozhovor. |