|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (25.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (30.01.2021)
Vážené studentky! Vážení studenti! Předmět Školní přírodní zahrady jako modelový agroekosystém je koncipován jako předmět volitelný. Tj. očekávám, že se na něj přihlásí studenti se zájmem o jeho obsah. (Pokud zájem nemáte a zdá se vám, že si ho zapsat musíte, protože jste nenašli jiné vhodné volitelné předměty, tak vám připomínám, že si můžete, jako volitelné, zapsat předměty z celé UK nemusíte je hledat jen na naší katedře/fakultě). Pokud máte zájem o přírodní školní zahrady, přečtěte si prosím tyto informace.
Veškeré podklady budou v moodle. Nyní link https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7783. Pro tento semestr jsem požádala o vytvoření nového kurzu v moodle, odkazy na něj sem vložím, až bude založen. Už nyní v něm nějaké naleznete, ale pro tento semestr budu podklady ještě postupně přidávat. On-line meetingy budou probíhat v Microsoft Teams (k přihlášení použijte fakultní e-mail), v případě jeho selhání v google meet či v zoom. Před každým setkáním dostanete informační e-mail přes SIS (zkontrolujte si, zda je vaše e-mailová adresa v SIS funkční). Podívejte se také na Podmínky zakončení předmětu, než si předmět zapíšete. Kateřina Jančaříková |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (19.08.2017)
Základní: BUREŠOVÁ, K. Učíme se v zahradě. Chaloupky, 2007. JANČAŘÍKOVÁ, K., MAZÁČOVÁ, N. Bádání na zahradě : metodická příručka ke kurzu Badatelské činnosti na školní zahradě. Praha : Univerzita karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2013. 43str. ISBN 978-80-7290-691-8. KŘIVÁNKOVÁ, D. Školní zahrada jako přírodní učebna. Brno : Lipka - školské zařízení pro environmentální vzdělávání, 2014. KŘIVÁNKOVÁ, D., MACHÁTOVÁ, I. Cesta k ukázkové školní přírodní zahradě. 1. vyd. Brno: Lipka ‐ školské zařízení pro environmentální vzdělávání, 2012, 27 s. Metodický materiál pro učitele. ISBN 978‐80‐87604‐27‐ 4. Doporučená: BARTÁK, M. Ekologie řízených autotrofních ekosystémů. Power-print, Praha. 2002. BURBANK, L. Training of the Human Plant. New Yourk : Century, 1907. 1. vyd. KRČMA, L., PETROVÁ, M., KŘIVÁNKOVÁ, D. (ed.) Moje přírodní zahrada. Umweltschutzverein Bürger und Umwelt, o. s. Přírodní zahrada, 232s. 2013. ISBN 978-80-260-5326-2. MOLLISON, B. Úvod do permakultury. Alter-Nativa, 2012. 244s. ISBN: 9788096975488 ŠTORCH, E. Dětská farma, eubiotické reforma školy. 1. vyd. Brno : vyd. neuved, 1929. ISBN neuvedeno |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (30.01.2021)
Vážené studentky! Vážení studenti! Předmět Školní přírodní zahrady jako modelový agroekosystém je koncipován jako předmět volitelný. Tj. očekávám, že se na něj přihlásí studenti se zájmem o jeho obsah. (Pokud zájem nemáte a zdá se vám, že si ho zapsat musíte, protože jste nenašli jiné vhodné volitelné předměty, tak vám připomínám, že si můžete, jako volitelné, zapsat předměty z celé UK nemusíte je hledat jen na naší katedře/fakultě). Pokud máte zájem o přírodní školní zahrady, přečtěte si prosím tyto informace. Předmět Školní přírodní zahrady jako modelový agroekosystém je hodnocen 2 kredity. To odpovídá 60 hodinám očekávané studentské práce. Z toho je jen menšina přímé výuky (cca 18 h pro prezenční studium). Zbytek hodin je plánován na individuální přípravou a plnění úkolů. Vzhledem k epidemiologické situaci, bude výuka i plnění požadavků k získání KZ probíhat v LS 2021 pravděpodobně pouze distančně, a to formou videopřenášek (můžete se na ně podívat kdykoli) a setkání on-line. Videopřenášky pro vás budu postupně nahrávat do moodle. V moodle naleznete i další podklady a přes moodle budete odevzdávat úkoly. Nyní link https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7783. Pro tento semestr jsem požádala o vytvoření nového kurzu v moodle, odkazy na něj sem vložím, až bude založen. On-line setkání jsem naplánovala na 22.2., 8.3., 22.3., 5.4., 19.4., a 10.5. v čase dle rozvrhu. Úkolů bude celkem 5 (datum jejich odevzdání vždy 2 dny před on-line setkáním, abychom s nimi mohli pracovat).
a) odevzdání průběžných 5 úkolů - (každý za 20 bodů) - dodržení termínů odevzdání je nezbytnou podmínkou, pozdě odevzdaný úkol bude hodnocen 0 body, b) účast na on-line seminářích (max. 100 bodů), c) závěrečný on-line test (max. 100 bodů). Hodnocení On-line test v moodle 25 otázek á 4 body, 100 bodů maximálně Průběžná práce – 5 úkolů á 20 bodů za jeden, 100 bodů maximálně Účast na on-line setkání účast na všech 6 setkání = 100 bodů. Za nepřítomnost na celém setkání mínus 20 bodů, za nepřítomnost na části - mínus poměrná část. Výsledky KZ 150 – 199 dobře 200 – 249 velmi dobře 250-300 výborně Těším se na Vás Kateřina Jančaříková |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (30.01.2021)
Vážené studentky! Vážení studenti! Předmět Školní přírodní zahrady jako modelový agroekosystém je hodnocen 2 kredity. To odpovídá 60 hodinám očekávané studentské práce. Z toho je jen menšina přímé výuky (cca 18 h pro prezenční studium). Zbytek hodin je plánován na individuální přípravou a plnění úkolů. Vzhledem k epidemiologické situaci, bude výuka i plnění požadavků k získání KZ probíhat v LS 2021 pravděpodobně pouze distančně, a to formou videopřenášek (můžete se na ně podívat kdykoli) a setkání on-line. Videopřenášky pro vás budu postupně nahrávat do moodle. V moodle naleznete i další podklady a přes moodle budete odevzdávat úkoly. Nyní link https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7783. Pro tento semestr jsem požádala o vytvoření nového kurzu v moodle, odkazy na něj sem vložím, až bude založen. On-line setkání jsem naplánovala na 22.2., 8.3., 22.3., 5.4., 19.4., a 10.5. v čase dle rozvrhu. Úkolů bude celkem 5 (datum jejich odevzdání vždy 2 dny před on-line setkáním, abychom s nimi mohli pracovat). On-line setkání budou probíhat v Microsoft Teams (k přihlášení použijte fakultní e-mail), v případě jeho selhání v google meet či v zoom. Před každým setkáním dostanete informační e-mail přes SIS (zkontrolujte si, zda je vaše e-mailová adresa v SIS funkční). Podívejte se také na Podmínky zakončení předmětu, než si předěmt zapíšete. Kateřina Jančaříková |