|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Anna Vitásková (29.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Anna Vitásková (29.01.2024)
Studijní zátěž 1. 9h seminářů 2. 10h příprava portfolia 3. 5h studium odborné literatury 4. 12 phrůběžná příprava na cvičení |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (19.08.2019)
JANÍK, T., MINAŘÍKOVÁ, E. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska - aplikace - výzkum. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, 199 s. ISBN 978-80-7315-213-0. JANÍK, T. Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 434 s. ISBN 978-80-210-6349-5. NAJVAR, P., NAJVAROVÁ, V., JANÍK, T., ŠEBESTOVÁ, S. Videostudie v pedagogickém výzkumu. 1. vydání. Brno: Paido, 2011, 203 stran. ISBN 978-80-7315-222-2. Videa zachycující výukové situace Metodický portál RVP – virtuální hospitace. Dostupné z: http://audiovideo.rvp.cz/ PAVLASOVÁ, L. Co všechno se dá vyčíst z rodokmenu? Komenský, 2015, ročník 140, č. 1, s. 30 - 36 |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Anna Vitásková (29.01.2024)
Rozbor vyučovací hodiny pomocí zvolené metody Návrhy změn metod Návrhy úpravy biologického obsahu (rozsahu, odborných termínů apod.) Práce s chybou Návrhy změn hodnocení Zařazení biologického tématu do RVP ZV/G |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Anna Vitásková (29.01.2024)
Aktivní účast na seminářích - zapojení se do diskuze, docházka Odevzdání portfolia - náležitosti budou sděleny na prvním semináři Účast na závěrečném kolokviu v posledním termínu semináře |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (27.05.2020)
https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=2391 heslo: zdipřv |