|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Byčkovský, P. (1982). Základy měření výsledků výuky. Praha: PedF UK. Byčkovský, P., & Kotásek, J. (2004). Nová teorie klasifikovaní kognitivních cílů ve vzdělávání: revize Bloomovy taxonomie. Pedagogika, 54(3). Dostupné zde: http://pages.pedf.cuni.cz/pedagogika/?p=1821&lang=cs. Chráska, M. (1999). Didaktické testy. Brno: Paido. Chvál, M. (2006/2007). Didaktické testy v systému evaluace. Seriál článků v Učitelských listech. Praha. Chvál, M., Straková, J., & Procházková, I. (2015). Hodnocení výsledků vzdělávání didaktickými testy. Praha: Česká školní inspekce. Dostupné zde: https://www.csicr.cz/cz/Dokumenty/Publikace/Hodnoceni-vysledku-vzdelavani-didaktickymi-testy. AERA, APA, NCME (2001). Standardy pro pedagogické a psychologické testování, Praha: Testcentrum. Schindler, R. a kol. (2006). Rukověť autora testových úloh. Praha: Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Vypracování seminární práce. Na výběr bude ze dvou možností: 1. Vytvoření, zadání a vyhodnocení písemné práce (alespoň ve dvou třídách), 2. Obsahová analýza určeného didaktického testu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Studijní opory a další požadavky na studenty uvedeny v kurzu v Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7760 |