|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. (26.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. (26.01.2022)
BURTON, G.; JIRÁK, J.: Úvod do studia médií. Brno: Barrister & Principal, 2001. ISBN 80-85947-67-6. HOLANOVÁ, R.: Intertextualita v reklamě. Praha: Karolinum 2013. MIČIENKA, M.; JIRÁK, J. (et al.) Základy mediální výchovy. Praha : Portál, 2007. Ogilvy, D.: Ogilvy o reklamě, Praha, MANAGEMENT PRESS 1996 POŠTOLKA, V. Kniha o reklamě. Praha : Reklamní klub, 1940. Bez ISBN. SRPOVÁ, H. Cílová skupina – faktor, který rozhoduje o podobě reklamy. In Od informace k reklamě. Ostrava : Ostravská univerzita, Filozofická fakulta, 2007, s. 123–160. ISBN 978-80-7368-265-1. SRPOVÁ, H. Reklama zaměřená na děti. In Jaklová, A. (ed.) Komunikace – styl – text. České Budějovice : Jihočeská univerzita, 2006. ISBN 80-7040-819-7. Šebesta, K: Reklamní texty. Jejich funkce a výstavba. Praha: FF UK 1990. Vysekalová, J.; Mikeš, J. Reklama – jak dělat reklamu. Grada, 2003: s. 108-109 Vysekalová, J. – Komárková, R.: Psychologie reklamy. Grada. VOŠAHLÍKOVÁ, P. Zlaté časy české reklamy. Praha : Univerzita Karlova v Praze, 1999. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. (26.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. (26.01.2022)
Požadavky k zápočtu: 1) Vystoupení v semináři - prezentace tématu dle zadání na prvním semináři. 2) Rozbor přesvědčovacích/jazykových prostředků jednoho reklamního textu (nebo typu reklamního textu). Doprovázené ilustračním materiálem. Kolokvium na posledním semináři.
|