|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (27.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (27.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (27.01.2023)
HELLER, D. Sociální a pedagogická psychologie. Praha: Pedagogická fakulta UK, ÚPRPŠ. 2014. HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha: Grada, 2015. MAREŠ, J. Pedagogická psychologie. Praha: Portál, 2013. Doporučené BENDL, S. a A. KUCHARSKÁ (eds.). Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie. Praha: PedF UK, 2008. ELLIOT, J. a M. PLACE. Dítě v nesnázích-příčiny, prevence, terapie. Praha: Grada, 2002. HELUS, Z. Dítě v osobnostním pojetí. (Obrat k dítěti jako výzva a úkol pro učitele i rodiče.) Praha: Portál, 2004. HRABAL, V. a I. PAVELKOVÁ. Jaký jsem učitel. Praha: Portál, 2010. HRABAL, V. Pedagogicko psychologická diagnostika žáka. Praha: PedF UK, 2002. MAREŠ, J. Styly učení žáků a studentů. Praha: Portál, 1998. PAVELKOVÁ, I. Motivace žáků k učení (Perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci). Praha: PedF Uk, 2002. ŠTECH, S. a J. ZAPLETALOVÁ. Úvod do školní psychologie. Praha: Portál, 2013. VALENTOVÁ, L. a kol. Školní poradenství I a II. Praha: PedF UK, 2013. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (27.01.2023)
Sociální psychologie by měla především poskytnout informace o sociálním dění ve skupině a dalších sociálně psychologických jevech, jejichž znalost je potřebná pro práci s lidmi. Pedagogická psychologie je disciplínou, která přináší informace o psychologických předpokladech pedagogického působení. Teoretické znalosti budou studenti převážně získávat samostatným studiem, seminář pak bude zaměřen především na získání praktických dovedností v oblasti aplikace znalostí sociální a pedagogické psychologie v praxi. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (27.01.2023)
Zkouška: vědomostní test |