Čtení s porozuměním - OPNC4C105C
|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Strejčková, DiS. (10.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Strejčková, DiS. (10.01.2022)
Odborná literatura: Didaktické studie I. Kapitoly z moderní didaktiky českého jazyka. Praha: PedF UK 2004, ed. Eva Hájková. KRAMPOVÁ, I. a kol. Netradiční úlohy aneb Čteme s porozuměním. Praha: ÚIV 2021. STRAKOVÁ, J. a kol. Vědomosti a dovednosti pro život: čtenářská, matematická a přírodovědná gramotnost patnáctiletých žáků v zemích OECD. Praha: ÚIV 2002. ŠEBESTA, K. Od jazyka ke komunikaci. Praha: Karolinum 1999. ŠUP, R. Učíme se číst s porozuměním: pro žáky 2. až 5. ročníků základní a obecné školy. Praha 2001. Úlohy pro měření čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti. Praha: ÚIV 2000. Výsledky českých žáků v mezinárodních výzkumech 1995 - 2000. Praha: ÚIV 2002. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Strejčková, DiS. (10.01.2022)
|