|
|
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Stanislav Štech, CSc. (04.05.2019)
|
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Stanislav Štech, CSc. (04.05.2019)
Povinná literatura (výběr 3 publikací)
VYGOTSKIJ, L.S. Myšlení a řeč. Praha: Svoboda, 1976. VYGOTSKIJ, L.S. Vývoj vyšších psychických funkcí. Praha: Svoboda, 1976. OLSON, D., TORRANCE, N. Modes of thought. Explorations in culture and cognition. Cambridge: University Press, 1996. LURIJA, A.R. O historickém vývoji poznávacích procesů. Praha: Svoboda, 1976. COLE, M. Cultural Psychology: A once and future discipline. Cambridge: Belknap Press, 1997 (2. vyd.). COLE, M., SCRIBNER, S. The Psychology of Literacy. Cambridge MA: Harvard University Press, 1981. BRUNER, J. The Culture of Education. Cambridge, MA: Harvard University Press, 1996.
Doporučená literatura LANDSMANN, L.T. (Eds.). Culture, schooling and psychological development. Hillsdale, N.J.: Erlbaum, 1991. ROGOFF, B., LAVE, J. (Eds.). Everyday cognition: its development in social context. Cambridge, MA: Harvard University Press, 1984. ŠTECH, S.: Kognitivní vývoj mezi kulturní reprodukcí a inovací in Slavík, J; Chrz Vl. a Štech, S. et al: Tvorba jako způsob poznávání. Praha: Karolinum 2014. texty v časopisu Culture and Psychology. https://journals.sagepub.com/ |
|
||||||
Poslední úprava: prof. PhDr. Stanislav Štech, CSc. (04.05.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. (31.10.2019)
Strukturace témat: |
|
||
Poslední úprava: prof. PhDr. Stanislav Štech, CSc. (09.02.2019)
Závěrečný atest: kolokvium nad písemnou prací. |