Didaktika 1. st. ZŠ I - OCRN17UC04
|
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (17.10.2018)
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (17.10.2018)
Průběžné plnění úkolů. Stanovení problému pro akční učitelský výzkum nebo pro výzkumné sledování výuky, které bude odpořeno jeho tematickým ukotvením opřeným o odborné zdroje. Písemně, rozsah 2 – 3 normostrany. |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (17.10.2018)
1. Didaktika a její kategorie: Učitel plánuje, realizuje, hodnotí, reflektuje výuku…v kontextu společného vzdělávání. Akční výzkum. 2. Společné vzdělávání. Individualizace ve výuce.
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (17.10.2018)
Požadavky k zápočtu v ZS Průběžné plnění úkolů. Stanovení problému pro akční učitelský výzkum nebo pro výzkumné sledování výuky, které bude odpořeno jeho tematickým ukotvením opřeným o odborné zdroje. Písemně, rozsah 2 – 3 normostrany. |