|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Konopásková (26.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Konopásková (26.01.2024)
Cílem předmětu je poskytnout studentům hlubší porozumění sociálním médiím a influencer marketingu na teoretické a praktické úrovni. Studenti budou schopni analyzovat a aplikovat klíčové koncepty, strategie a nástroje používané v oblasti sociálních sítí a influencer marketingu. Předmět bude studenty připravovat na schopnost efektivně využívat sociální média jako nástroj pro propagaci, budování značky a dosahování marketingových cílů. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Konopásková (26.01.2024)
1) aktualita – student si připraví krátkou aktualitu o světě influencerů a sociálních sítí, kterou v prvních 5 minutách představí spolužákům (20 %) 2) průběžné úkoly – zadání bude upřesněno v průběhu hodin (30 %) 3) případová studie – závěrečný týmový projekt, cílem je vytvoření strategie na sociální sítě z pozice značky a za využití influencerů, výstupem je prezentace a tištěný podklad (50 %) Každá část je hodnocena procenty. Celkový výsledek bude stanoven podle systému ECTS grading na stupnici A-F. 0-50 % = F, 51-60 % = E, 61-70 % = D, 71-80 % = C, 81-90 % = B a 91 % a více = A. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Konopásková (26.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Konopásková (26.01.2024)
Výuka se skládá z klasických přednášek, diskusí s hosty z oborů a praktických hodin, v rámci kterých se studenti učí pracovat s různými softwary. U studujících se předpokládá aktivní účast na výuce a nastudování materiálů na každou přednáškou. Literatura, zdroje a další studijní materiály jsou uváděny v Moodle. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Konopásková (18.03.2024)
1. Word Of Mouth marketing (D. Panýr) Vývoj word of mouth ve světě, jeho specifika a formy. Modely šíření. 2. Intro do sociálních sítí (M. Konopásková) Populární formáty a platformy, komnaty ozvěn, community management, algoritmy. 3. Sociální sítě v ČR (M. Konopásková) Jednotlivé zastoupení soc. sítí na tuzemském trhu, význam SoMe pro značku, analýza virálních případů. 4. Host (Mgr. Jan Vohralík) Host z řad influencerů nebo social media managerů. 5. Influencer marketing (D. Panýr) Rozdělení do kategorií, oslovování influencerů, legislativa v ČR a ve světě, věrohodnost doporučení, FOMO. 6. Kampaně s influencery (D. Panýr) Příprava smluv, postup při přípravě kampaně s influencery, underaged influenceři, ukázky kampaní a jejich analýza. 7. Host (Anna Zemanová) Host z řad influencerů nebo social media managerů. 8. Strategie a obsahový marketing + zadání závěrečných prací (M. Konopásková) Tvorba strategie, příprava content plánu, testování obsahu, legislativa u použití obsahu a cílení, SEO analýza, analýza kanálů. 9. Host (Mgr. Igor Kibrik) Host z řad influencerů nebo social media managerů. 10. Nastavování reklam na soc. sítích (M. Konopásková) Praktická hodina – práce v Business Manageru a základní orientace v něm, představení dalších užitečných nástrojů pro práci na soc. sítích. 11. Analýza kampaní (D. Panýr + M. Konopásková) Vyhodnocování kampaní a užitečné tools, nastavování KPIs a dalších cílů, co očekávat od influencerů, jsou čísla všechno? 12. + 13. Prezentace závěrečných projektů |