|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (05.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (05.01.2019)
Cílem předmětu je připravit studenty na všestranné využití klavíru pro školní praxi ve všech hudebních činnostech. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (28.01.2021)
Pokud to umožní epidemická situace, bude předmět vyučován presenčně/hybridně. Nebude-li možno (z obecných nebo individuálních důvodů), přejde se plně do distanční formy s on-line výukou na platformě MS-Teams a s oporou o přístupné videozáznamy. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (05.01.2019)
KODEJŠKA,M.-POPOVIČ,M.,VEREB,J. Klavírní doprovody a dirigování písní v MŠ a v ZŠ. Praha: UK-PedF, 2017. ISBN 978-80-7290-976-6. DOSTÁL,J. Nový Beyer. Zábavná klavírní škola s lidovými písněmi, hrami a hádankami.Praha:Editio Supraphon, 1971. ISBN 02-131-71. KODEJŠKA,M. Výběr lidových a umělých písní pro děti v MŠ a ZŠ. Praha: K Hv, 2015. KODEJŠKA,M.. Výběr přednesových skladeb pro studium Učitelství pro MŠ. Praha: K Hv,2015. MALÝM ZPĚVÁČKUM Zpěvník pro MŠ. Praha: SPN, 1986. KODEJŠKA,M. Výběr lidových a umělých písní pro děti v MŠ a ZŠ. Praha: K Hv, 2015. KODEJŠKA,M. Výběr přednesových skladeb pro studium Učitelství pro MŠ. Praha: K Hv,2015. Kodejška,M. Individuální záznamové listy ke hře na klavír pro studenty.Učitelství pro MŠ. (B a C programy). Praha: K Hv 2005. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (28.01.2021)
. Požadavky na úroveň klavírní hry jsou rozděleny do kategorií: B (mírně pokročilí) a do kategorie C (pokročilí). Kategorie B: Studenti se naučí hrát 8 přednesových skladeb vhodných pro děti předškolního věku. Dále se naučí stylizovat, transponovat a harmonicky doprovázet se zpěvem 20 písní pro děti v předškolním věku. Kategorie C: Studenti nacvičí šest přednesových skladeb vhodných pro děti předškolního věku. Dále se naučí stylizovat, transponovat a harmonicky doprovázet se zpěvem 20 písní pro děti v předškolním věku. Oproti B programu uplatní v doprovodech písní vedlejší a mimotonální akordy.
Na základě epidemiologické situace bude seminář veden formou pravidelné online výuky prostřednictvím platformy MS Teams a individuálních konzultací dle možností aktuálních opatření. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (05.01.2019)
Studenti budou mít od vyučujícího k dispozici nahrávky doporučených přednesových skladeb na You Tube. Programy v kategoriích B a C jsou vypracovány vyučujícím na celé studijní období a slouží jako podklady k průběžnému hodnocení. Studenti kombinovaného studia mohou zasílat dílčí plnění úkolů vyučujícímu k ohodnocení elektronicky (www.uschovna.cz).Pokud studenti splní všechny požadavky, obdrží zápočet. |