|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. (18.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. (18.01.2024)
BURTON, G.; JIRÁK, J.: Úvod do studia médií. Brno: Barrister & Principal, 2001. CRHA, I.; KŘÍŽEK, Z.: Jak psát reklamní text. Praha: Grada, 2008. ČMEJRKOVÁ, S.: Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha: Leda, 2000. HORŇÁK, P.: Abeceda reklamy. Bratislava: Grafosit, 1997. JEFKINS, F.: Advertising. London: Pitman, 1994. MIČIENKA, M.; JIRÁK, J. (et al.) Základy mediální výchovy. Praha: Portál, 2007. OGILVY, D.: Ogilvy o reklamě. Praha: Magnet Press, 1996. POŠTOLKA, V. Kniha o reklamě. Praha: Reklamní klub, 1940. PRAVDOVÁ, M.: K povaze reklamního diskurzu. Naše řeč, 2002, 85, č. 4, s. 177-189. PRAVDOVÁ, M.: McDonald´s - tak trochu jiná kultura? Praha: Karolinum, 2006. SRPOVÁ, H.: Reklama pro děti - rádce, či manipulátor? Český jazyk a literatura 57 (5), 2006 - 2007, s. 209 - 215. SRPOVÁ, H. Cílová skupina – faktor, který rozhoduje o podobě reklamy. In Od informace k reklamě. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta, 2007, s. 123–160. SRPOVÁ, H. Reklama zaměřená na děti. In Jaklová, A. (ed.) Komunikace – styl – text. České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2006. The Advertising Age. Encyclopedia of Advertising. New York: Fitzroy Dearborn, 2003. ŠEBESTA, K: Reklamní texty. Jejich funkce a výstavba. Praha: FF UK 1990. TOSCANI, O.: Reklama je navoněná zdechlina. Bratislava: Slovart, 1996. VYSEKALOVÁ, J.; Mikeš, J. Reklama – jak dělat reklamu. Grada, 2003, s. 108-109. VYSEKALOVÁ, J. – Komárková, R. Psychologie reklamy. Grada. VOŠAHLÍKOVÁ, P. Zlaté časy české reklamy. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 1999. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. (18.01.2024)
Témata:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. (18.01.2024)
Požadavky k zápočtu: Vystoupení v semináři - prezentace tématu dle zadání na prvním semináři. |