|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. David Greger, Ph.D. (01.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. David Greger, Ph.D. (01.10.2019)
V moodlu jsou doplněny prezentace a odkazy na relevantní literaturu ke každému tématu v sylabu. Zde doporučená obecná literatura ke srovnávací pedagogice: GREGER, D. et al. Srovnávací pedagogika. Proměny a výzvy. Praha: PedF UK, 2015. ISBN 978-80-7990-860-8. GREGER, D. Educational policy in the Czech Republic: 25 years of educational transformation and growing inequalities. In Corner, T. (Ed.) Education in the European Union: Post-2003 Member States. Bloomsbury academic, 2015, s. 75-92. ISBN 978-14-725-2228-3 MARSHALL, J. Introduction to Comparative and International Education. Lodon: SAGE, 2014. ISBN 978-1-4462-7320-3. PRŮCHA, J.: Srovnávací pedagogika, Portál Praha 2015, ISBN 978-80-2622-0870-9 WALTEROVÁ, E. Srovnávací pedagogika: Vývoj a proměny v globálním kontextu. Praha: Univerzita Karlova v Praze – Pedagogická fakulta, 2006. 324 s. ISBN 80-7290-269-5. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kateřina Novotná, Ph.D. (30.05.2022)
Vedle 1 online setkání (Informační úvodní setkání 90 min.) se jedná o distanční asynchronní plnění úkolů v průběhu semestru k určitému termínu, ale ve Vámi zvoleném čase. Všechny úkoly budou zadány a také odevzdány v Moodlu v průběhu semestru. Dílčí úkoly budou vyžadovat znalost angličtiny (přečíst text, shlédnout video v AJ, apod.), byť samotné odevzdání úkolů (tvůrčí část, vlastní psaní zrpacování odpovědi) bude v češtině. Např. shlédnout video v angličtině a zpracovat odpověď v češtině. Dílčí úkoly budou zahrnovat studijní zátěž odpovídající 2 ECTS kreditům, tj. 50 - 60 hodin práce. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (06.12.2019)
|