|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (07.02.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (10.01.2022)
Cílem předmětu |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (10.01.2022)
Vyčíslení studijní zátěže |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (10.01.2022)
ATKINSON, R. L. Psychologie. Praha: Portál, 2003 ISBN 80-7178-640-3. BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: 1998. ISBN 80- 7178-216-9. GRECMANOVÁ, H. Klima školy. Olomouc: Hanex, 2008. ISBN 978-80-7409-010-3. HOSKOVCOVÁ, S. Psychická odolnost předškolního dítěte. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1424-8. CHVÁL, M., KASÍKOVÁ, H., VALENTA, J. Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce. Praha: Naklad. Karolinum, 2012. ISBN 978-80-24-2057-2. KOŤÁTKOVÁ, S. Dítě a mateřská škola. 2. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4435-3. KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. Brno: MU-Pedagogická fakulta, 2006. ISBN 80-210-4142-0. KVĚTOŇOVÁ, L., HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ I. Cesty k inkluzi. Praha: Karolinum, 2012. ISBN 978-80-246-2086-2. SHAPIRO, L. E. Emoční inteligence a její rozvoj. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-964-X. TONUCI, F. Vyučovat nebo naučit? Praha: SVI, UK v Praze-Pedagogická fakulta, 1991. VAŠUTOVÁ, J. Být učitelem. Praha: UK v Praze – Pedagogická fakulta, 2007. ISBN 978-80-7290-325-2. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (10.01.2022)
Metody výuky |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (10.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (10.01.2022)
Předmět bude ukončen |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Koželuhová, Ph.D. (10.01.2022)
Odkaz na kurz Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8867 Přistupové heslo bude studentům sděleno na prvním setkání. |