|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (11.02.2024)
Vyčíslení studijní zátěže 4 kredity - celkem 120 h. Z toho Přímá výuka: 10 Samostudium literatury (za semestr) 15 Práce se studijními materiály (za semestr) 20 Plnění prubeznych úkolů (za semestr) 20 Seminární práce 35 Příprava na zápočet 20 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (11.02.2024)
BEDNÁŘOVÁ, Jiřina a ŠMARDOVÁ, Vlasta. Školní zralost: co by mělo umět dítě před vstupem do školy. 2. vydání. Brno: Edika, 2015. iii, 100 stran. Moderní metodika pro rodiče a učitele. Předškoláci. ISBN 978-80-266-0793-9. DANDOVÁ, Eva, Jana KROPÁČKOVÁ, Hana NÁDVORNÍKOVÁ, Daniela PRAVCOVÁ a Irena PŘÍKAZSKÁ. Školní zralost a odklady školní docházky. Praha: Raabe, [2018]. Školní zralost. ISBN 978-80-7496-373-5. KROPÁČKOVÁ, J. Budeme mít prvňáčka. Praha: Portál, 2008, ISBN 978-80-7367-359-8. KUCHARSKÁ, A., ŠVANCAROVÁ, D. Bezstarostné roky? Kroky a krůčky předškolním věkem. Praha: Scientia, 2003. JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Děti s odkladem školní docházky a jejich úspěšný start ve škole. Praha: D&H, 1998. ŠULOVÁ, L. Význam domácí přípravy pro začínajícího školáka. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2014. ISBN 978-80-7478-542-9. OTEVŘELOVÁ, Hana. Školní zralost a připravenost. Vydání první. Praha: Portál, 2016. 142 stran. ISBN 978-80-262-1092-4. PUGNEROVÁ, Michaela a Ivana DUŠKOVÁ. Z předškoláka školákem. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0573-1. SYSLOVÁ, Zora, KRATOCHVÍLOVÁ, Jana a FIKAROVÁ, Táňa. Pedagogická diagnostika v MŠ: práce s portfoliem dítěte. Vydání první. Praha: Portál, 2018. 125 stran. ISBN 978-80-262-1324-6. VERECKÁ N. Jak pomáhat dětem při vstupu do školy. Praha, Lidové noviny 2002. ISBN 80-7106-474-2. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (11.02.2024)
Témata: 1) Pedagogická diagnostika školní připravenosti a školní zralosti. 2) Odklady školní docházky v českém vzdělávacím systému. 3) Spolupráce MŠ, ZŠ a rodiny ve vztahu k dítěti s OŠD. 4) Návaznost preprimárního a primárního vzdělávání. 5) individuální podpora dětí s OŠD, přístupy a metody podpory dětí s OŠD (např. metoda HYPO). 6) Diskuze nad problematikou OŠD a sdílení zkušeností z praxe (vysoké počty dětí s OŠD, poruchy učení, způsoby hodnocení dětí, výstupy předškolního vzdělávání, domácí vzdělávání, zahájení povinného vzdělávání v MŠ v pěti letech, povinný předškolní ročník, přípravná třída atd.). |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (11.02.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (11.02.2024)
|