|
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
Cílem předmětu je zvýšení sociální kompetence budoucích pedagogických pracovníků, získání vědomostí a dovedností, které mohou absolventi uplatnit v praxi v oblasti preventivního působení. |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
BAKOŠOVÁ, Z. Sociálna pedagogika. Bratislava: UK, 1994. BENDL, S. Jak předcházet nekázni. Praha: ISV, 2004. HOPF, A. Sociální pedagogika pro učitele. Praha: PedF UK, 2001. KLAPILOVÁ, S. Kapitoly ze sociální pedagogiky. Olomouc: UP, 1996. KNOTOVÁ, D., PROKOP, J., ŠVEC, V. (Eds) Výchova v kontextu sociálních proměn. Brno: Konvoj, 2004. KRAUS, B. a kol. Člověk - prostředí - výchova. Brno: Paido, 2001. MAŇÁK, J., PROKOP, J., SOLFRONK, J. (ed.) Kapitoly ze sociální pedagogiky a psychologie. Brno: Paido, 1998. MUHLPACHR, P. Sociální patologie. Brno: MU, 2001. SAK, P. Proměny české mládeže. Praha: Petrklíč, 2000. |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2013)
Zápočtový test |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
Historický vývoj sociální pedagogiky, významné osobnosti sociální pedagogiky, vztah sociální pedagogiky k jiným disciplinám, cíl, předmět, definice, pracovní pole sociální pedagogiky, funkce a úkoly sociální pedagogiky, pojetí sociální pedagogiky, prostředí a výchova, školní kázeň, multikulturní výchova a interkulturní vzdělávání. |