|
|
|
||
Poslední úprava: KUCHARSA/PEDF.CUNI.CZ (28.09.2007)
|
|
||
Poslední úprava: KUCHARSA/PEDF.CUNI.CZ (28.09.2007)
Kucharská, A. - Lepová, R. - Slavíková, I. (red.): Specifické poruchy učení a chování. Sborník 1994. Praha, IPPP ČR 1994. Kucharská, A. (red.): Specifické poruchy učení a chování. Sborník 1995. Praha, nakladatelství ?DYS? 1995. Kucharská, A. (red.): Specifické poruchy učení a chování. Sborník l996, 1997/98, l998/99. Praha, Portál 1997, 1998, 1999, 2000. Kucharská, A. - Chalupová, E. (eds.): Specifické poruchy učení a chování. Sborník 2005. Praha, IPPP ČR 2006. Matějček, Z.: Dyslexie - specifické poruchy čtení. Jinočany, H+H 1995. Mertin, V.: Individuální vzdělávací program. Praha, Portál 1995. Pokorná, V.: Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení. Praha, Portál l997 Zelinková, O.: Poruchy učení. Praha, Portál 1994. Zelinková, O.: Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací plán. Praha, Portál 2001. Žáčková, H. - Jucovičová, D.: Příručky pro rodiče, učitele. Praha, H+H. |
|
||
Poslední úprava: KUCHARSA/PEDF.CUNI.CZ (28.09.2007)
1. Vznik a vývoj problematiky specifických poruch učení, vývoj teorií o příčinách a mechanismech při vzniku SPU. 2. Definice poruch učení, klinický obraz jednotlivých poruch, etiologie, dopady na osobnost žáka, sekundární psychosociální problémy. 3. Vývojové poruchy v předškolním a školním věku, možnosti prevence, diagnostiky a intervence, "riziko dyslexie". 4. Pedagogicko-psychologická diagnostika specifických poruch učení, diagnostická kritéria. 5. Systém péče o děti s poruchami učení, problematika integrace, právní předpisy, individuální vzdělávací program. 6. Nápravné metody a techniky, pomůcky, počítačové programy pro nápravu poruch učení, nové přístupy k terapii. 7. Specifické poruchy učení na střední škole, integrace na SŠ, průběh vzdělávání, maturity. |