|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (10.09.2017)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (10.09.2017)
Cílem předmětu je zprostředkování základních poznatků z oblasti moderní psychohygieny. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (05.10.2020)
Z důvodu mimořádných opatření bude kontaktní výuka předmětu nahrazena on-line kurzem v LMS Moodle - krátký název předmětu: PHY2020 (přihlašovací klíč obdrželi zapsaní studenti e-mailem). V této souvislosti se mění i požadavky k zápočtu: účast na semináři je nahrazena požadavkem vypracování zadaných úkolů, které budou odevzdány prostřednictvím příslušěné aplikace v LMS Moodle. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (10.09.2017)
BEDRNOVÁ, E. a kol. Duševní hygiena a sebeřízení pro vysokoškoláky a mladé manažery. Praha : Fortuna, 1999. ISBN 80-7168-681-6. HENNING, C.; KELLER, G. Antistresový program pro učitele: projevy, příčiny a způsoby překonání stresu z povolání. Praha : Portál, 1996. 99 s. ISBN 80-7178-093-6. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (10.09.2017)
Zápočet bude udělen na základě aktivní účasti na semináři a dále na základě odevzdání samostatné práce: studenti provedou časový snímek dvou pracovních dní a následně identifikují stresové a potenciálně stresové situace. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (10.09.2017)
1. Holistický přístup ke zdraví, duševní zdraví, kritéria duševního zdraví. 2. Stres a copingové strategie. 3. Základní koncepty psychologie zdraví. 4. Principy moderní psychohygieny. 5. Syndrom burn-out. 6. Specifika psychohygieny v práci učitele. |