|
|
|
||
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (29.06.2010)
|
|
||
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (29.06.2010)
Absolvent kurzu by měl znát vývoj a současnou podobu vzdělávacích programů v České republice a vybraných vyspělých zemích, být schopen kriticky posuzovat národní a školní kurikula, upravovat je vzhledem k individuálním potřebám svých žáků, případně vytvářet vlastní vzdělávací programy nebo koordinovat tyto činnosti na úrovni školy. |
|
||
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (29.06.2010)
BERTRAND, Y.: Soudobé teorie vzdělávání. Praha, Portál 1998. DVOŘÁK, D. Řazení učiva v soudobých teoriích kurikula. Pedagogika, 59, 2009, č. 2, s. 136-152. KELLY, A. V. The curriculum : Theory and practice. 5. vydání. London : Sage, 2004. KNECHT, P., JANÍK, T. Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2008. MAŇÁK, J., JANÍK, T., ŠVEC, V.: Kurikulum v současné škole. Brno : Paido, 2008. MAREŚ, J. Učení z textu. Učení z obrazového materiálu. IN: Čáp, J., Mareš, J.: Psychologie pro učitele. Praha : Portál 2001. MARSH, C. J. Key concepts for understanding curriculum. London : RoutledgeFalmer, 2004. PASCH, M., a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál, 1998. POSNER, G. J. Analyzing the Curriculum. New York : McGraw-Hill 1992. PRŮCHA, J. In: Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997, 2002. PRŮCHA, J. Učebnice: teorie a analýzy edukačního média. Brno : Paido 1998. WALTEROVÁ, E. Kurikulum : Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě. Brno : CDVU 1994. |