|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (06.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (12.02.2021)
MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe. 4. vydání. Praha: Grada, 2015. 200 s. ISBN 978-80-247-5366-9. ŠTĚDROŇ, B. a kol. Mezinárodní marketing. 1. vydání. Praha: C.H.BECK, 2018. 316 s. ISBN 978-80-7400-441-4. Čáslavová, E. Management a marketing sportu 21. století. Praha: Ekopress, 2020. 211 s. ISBN978-8087865-62-0. MULLIN, B. J., HARDY, S., SUTTON, W. Sportmarketing. Human Kinetics, 2014. 504 p. ISBN 1-4504-2498-8. GREY, A., SKILDUM-REID, K. Sponsorship seekerś toolkit. Second edition. Australia: McGraw Hill. 2003. ISBN 0-074-712217. GRAHAM, S., NEIROTTI, L. D., GOLDBLAT, J. J. The ultimate guide to sports marketing. New York: McGraw Hill, 2001. ISBN 0-07-136124-3. VORÁČEK, J. Public Relations ve sportovních organizacích. 1. vydání. Praha: Karolinum, 2012. 71 s. ISBN 978-80-246-2027-5. BAJČAN, R. Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. 1. vydání. Praha: Management Press, 2003. 147 s. ISBN 80-7261-096-1. MILLIGAN, A. Brand it like Beckham: The story of how brand Beckham was built. 2nd edition. London: Marshall Cavendish Business, 2010. 223 p. ISBN 978-981-4276-93-1. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. 1. vydání. Praha: Grada publishing, a.s., 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (12.02.2021)
Propedeutika marketingu ve sportu. uplatnění marketingu ve sportu; marketingové aplikace ve sportu. Sport jako sportovní průmysl. Segmenty sportovního průmyslu. Produkty obchodovatelné ve sportu. produkt - sportovní produkt; Rozdílné přístupy ke klasifikacím sportovních produktů. Tělovýchovné a sportovní služby jako produkt. Management kvality služeb. Tržní situace ve sportu. Zvláštní působení tržního mechanismu. Marketing mix ve sportu. marketing mix ve službách, MM pro sportovní akce, MM pro sportovní organizace. Dílčí koncepty marketingu ve sportu. koncepty marketingové komunikace ve sportu; sportovní reklama a její vlastnosti. prodej reklamy ve sportovním zařízení; propagační strategie pro sportovní zařízení. techniky prodeje reklamy ve sportu - media a jejich hodnocení účinnosti; reklama jako zdroj příjmů sportovních organizací. Sponzorování sportu. Sponzorování z pozice firem. Marketingové a komunikační cíle firem. Sponzorování z pozice sportovních organizací. Nabídka pro sponzory. Právní úprava sponzorování. Aktivace sponzoringu. Ucelené koncepty marketingu ve sportu. Olympijský marketing. Značka ve sportu. Brand equity ve sportu Trendy a vývoj marketingu sportu.Předmět: Mezinárodní marketing Chování spotřebitele politické a právní prostředí, ekonomické prostředí, sociální a kulturní prostředí, technologické prostředí Mezinárodní značková strategie Influenceři a celebrity v mezinárodním marketing Předmět: Public relations ve sportu Propedeutika public relations ve sportu Corporate culture (firemní kultura) ve sportu Corporate communication (firemní komunikace) ve sportu firemní komunikace, složky firemní komunikace obecné (zájmové skupiny, stakeholders), specifické složky firemní komunikace ve sportu (zájmové skupiny, stakeholders), strategie firemní komunikace Corporate design (firemní design) ve sportu firemní design a jeho prvky, specifika firemního designu ve sportu, grafický manuál (design manuál) Sportovní značka funkce značky, specifické funkce značky ve sportu, brand identity, faktory vymezující sportovní značku, prvky značky Budování značky sportovce brand identity sportovce, pravidla pro budování značky sportovce Media relations ve sportu vliv a motivace masmédií ve sportu, spolupráce masmédií a sportovních organizací, základní členění masmédií ve sportu z hlediska PR činnosti, role a funkce masmédií, pravidla a zásady pro vztahy s masmédii ve sportu, komunikační manuál, tiskový mluvčí, volba médií Prostředky a nástroje media relations ve sportu - zázemí pro zástupce médií a tiskové akce Prostředky a nástroje media relations ve sportu - informační materiály a monitoring médií Krizová komunikace ve sportu |