|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D. (04.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D. (04.01.2024)
DOHERTY-SNEDDON, G. Neverbální komunikace dětí: jak porozumět dítěti z jeho gest a mimiky. Praha: Portál, 2005. ISBN: 8073670437 HOFFMANNOVÁ, J.: Jsou k sobě učitelé a žáci vždy zdvořilí? Český jazyk a literatura, 45,1994/1995, s. 202–209. CHEJNOVÁ, P. Didaktické transformace pragmalingvistických témat. Praha: PedF UK, 2010. ISBN 978-80-7290-497-6 KŘIVOHLAVÝ, J.; MAREŠ, J.: Komunikace ve škole. Brno: MU, 1995. ISBN: 80-210-1070-3 MACHOVÁ, S.; ŠAMALOVÁ, M. (Eds.) Výuka pragmatických aspektů řečové komunikace.Praha: PedF UK, 2007. ISBN: 80-7290-230-X SAICOVÁ ŔÍMALOVÁ, L. Pragmatika. Praha: Karolinum, 2014. ISBN: 978-80-246-2845-5 SLANČOVÁ, D. Reč autority a lásky: reč učiteľky materskej školy orientovaná na dieťa –opis registra. Prešov: FF Prešovskej univerzity, 1999. ISBN: 80-88722-30-6 VYBÍRAL, Z. Psychologie lidské komunikace. Praha: Portál, 2000. ISBN:8071782912 |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D. (04.01.2024)
Odkaz na kurz v Moodle je: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8879(heslo pro hosta je akreditacePPV2020). |