|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (10.02.2017)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (10.02.2017)
HARMER,J. The Practice of English Language Teachig. Harlow: Longman, Pearson Education, 2001. IRUJO,S. Teaching Bilingual Children: Beliefs and Behaviors.Boston: Heinle &Heinle, 1998. ISBN 978-0-8384-6098-6. Katalog požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky platný od školního roku 2015/2016. Anglický jazyk. Praha: CERMAT, 2014. Dostupné z www.novamaturita.cz Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů na gymnáziích. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007. ISBN 978-80-87000-13-7. Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů v základním vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2005. ISBN 978-80-87000-03-X. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007. ISBN 978-80-87000-11-3. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha, 2013. RICHARDS,J.C. Curriculum Development in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. ISBN 978-0-521-80491-2. SCRIVENER,J. Learning Teaching. Macmillan: 2005. Učení je skryté bohatství. Zpráva Mezinárodní komise UNESCO „vzdělávání pro 21. století.“ Praha: Ústav pro informace ve vzdělávání, 1997. WOODWARD,T. Planning Lessons and Courses: Designing sequences of work for the language classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2012. ISBN 978-0-521-63354-3. Další literatua: RYNOLD, J. (ed.) Affect in Language Learning. Cambridge: Cambridge University Press, 1999. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (13.01.2017)
- neurolingvistické aspekty výuky cizích jazyků,
- komunikativní přístup k výuce cizích jazyků,
- učitel a plánování výuky,
- tvorba a využití školních vzdělávacích programů,
- výběr učebnice,
- užití moderních pomůcek ve výuce anglického jazyka,
- typy a tvorba testů a jejich hodnocení,
- oprava chyb,
- nová maturita z anglického jazyka,
- žáci se speciálními vzdělávacími potřebami,
- další vzdělávání učitelů. |