|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
BAŠTECKÁ, Bohumila; ČERMÁKOVÁ, Veronika; KINKOR, Milan. Týmová supervize: Teorie a praxe. Praha, Portál. 2016. HAWKINS, Peter; SHOHET, Robin. Supervize v pomáhajících profesích. Praha, Portál, 2004. PÍŠOVÁ, Michaela, et al. Mentoring v učitelství. Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2011. LAZAROVÁ, Bohumíra. Mentoring jako forma kolegiální podpory a strategie dobré školy. Pedagogika, 2010, 55.3-4: 254-264. SWAFFORD, Jeanne. Teachers supporting teachers through peer coaching. Leading professional development in education, 2000, 105-115. CLEMENT, Mieke; VANDENBERGHE, Roland. Teachers’ professional development: a solitary or collegial (ad) venture?. Teaching and teacher education, 2000, 16.1: 81-101. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Zápočet bude udělen na základě docházky (tolerance jedné absence), kvalitní splnění všech úkolů (a jejich odevzdání prostřednictvím Moodlu) a aktivní účasti na semináři. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Studijní opory jsou k dispozici v kurzu Moodle - https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7815 Kurz je strukturován podle tematických bloků (viz anotace). Ke každému bloku je k dispozici základní povinná a doporučená literatura a aplikační úkoly. Studující se připravují na jednotlivá setkání prostřednictvím instrukcí a materiálů v Moodlu. V jeho prostředí rovněž odevzdávají písemné úkoly a poskytují zpětné vazby ostatním. |