Pedagogická praxe na SŠ - ON2320020
Anglický název: |
PEDAGOGIC PRACTICE AT SECONDARY SCHOOL |
Zajišťuje: |
Katedra tělesné výchovy (41-KTV) |
Fakulta: |
Pedagogická fakulta |
Platnost: |
od 2018 |
Semestr: |
zimní |
E-Kredity: |
1 |
Způsob provedení zkoušky: |
zimní s.: |
Rozsah, examinace: |
zimní s.:0/0, Z [TS] |
Rozsah za akademický rok: |
2 [týdny] |
Počet míst: |
neurčen / neurčen (999) |
Minimální obsazenost: |
neomezen |
4EU+: |
ne |
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: |
ne |
Stav předmětu: |
nevyučován |
Jazyk výuky: |
čeština |
Způsob výuky: |
prezenční |
Způsob výuky: |
prezenční |
Vysvětlení: |
V:1 |
Poznámka: |
předmět je možno zapsat mimo plán povolen pro zápis po webu při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu |
|
|
Anotace -
| |
|
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (21.10.2009)
Seznámení se s provozem vybrané školy, úkoly vyučujícího TV v plné šíři, včetně hygienických a bezpečnostních
opatření.
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (29.04.2010)
To make students familiar with the school operation, PE teacher´s tasks and activities includin safety and hygien
arrangements.
|
Cíl předmětu -
| |
|
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (04.03.2009)
Získat základní pedagogické zkušenosti v prostředí střední školy, ověřit si v praxi poznatky
z teoretických předmětů.
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (29.04.2010)
To get basic knowledge and experience about teaching at secondary school, to compare theory and practice and to authenticate it.
|
|
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (04.03.2009)
Osnovy TV pro daný stupeň a typ školy
Základní pedagogická a didaktická literatura
|
Sylabus -
| |
|
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (04.03.2009)
Náslechy a hospitace studenta u fakultního učitele,
praktické samostatné výstupy v rozsahu 8 hodin týdně s následujícími rozbory,
účast studenta na aktuálních mimoškolních akcích a zájmové činnosti žáků školy.
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (29.04.2010)
Inspection of classes, teaching attempts (8 classes per week), consequent analyses, reflexion. Out-of school activites.
|