|
|
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO/PEDF.CUNI.CZ (06.03.2013)
|
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO (28.05.2019)
A. HRABAL, V., MAN, F. a PAVELKOVÁ, I. Psychologické otázky motivace ve škole. Praha: SPN, 1984, 1989. RHEINBERG, F. Motivation. Stuttgart: Kohlhammer, 1997, 2000. B. PIAGET, J. The Origins of Intelligence in Children – 1936/1952, The Child's Construction of Reality – 1937/1954. C. BEALL, A. E. a STERNBERG, R. J. (eds.) The psychology of gender. New York: Guilford Press, 2005. FRANCIS, B. a SKELTON, Ch. Investigating Gender. Contemporary perspectives in education. Buckingham: Open University Press, 2001. D. COLANGELO, N. a DAVIS, G.A. (Eds.). Handbook of Gifted Education. Needham Hights: Allyn and Bacon, 1991. GARDNER, H. Multiple Intelligences. The Theory in Practice. New York: Harper Collins Publisher, 1993. |
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO (30.04.2019)
Zpracování odborné literatury. Teoretická rozprava. |
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO (28.05.2019)
Uvádíme některá témata s vybranou základní literaturou. Ta bude doplněna na základě domluvy vyučujícího a studenta. A. Motivace a autoregulace žáků B. Věcné učení – kognitivní vývoj v piagetovské a postpiagetovské tradici C. Psychologie genderu D. Nadání, inteligence a tvořivost |