|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (07.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (07.10.2020)
MPO, 2013. Státní politika v elektronických komunikacích – Digitální Česko v. 2.0. [online]. Praha: MPO. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: http://www.mpo.cz/assets/cz/e-komunikace-a-posta/Internet/2013/4/Digi_esko_v.2.0.pdf MPSV, 2015. Strategie digitální gramotnosti ČR na období 2015 až 2020. [online]. Praha: MPSVa. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: http://www.mpsv.cz/files/clanky/21499/Strategie_DG.pdf MPSVb, 2015. Akční plán Strategie digitální gramotnosti ČR na období 2015 až 2020. [online]. Praha: MPSV. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: https://portal.mpsv.cz/sz/politikazamest/digitalni_gramotnost/akcni-plan-strategie-digitalni-gramotnosti-cr.pdf MŠMT, 2014. Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. [online]. Praha: MŠMT. [cit. 2018-07-05]. Dostupné z: http://www.vzdelavani2020.cz/images_obsah/dokumenty/strategie/digistrategie.pdf NEUMAJER, Onřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK, 2015. Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání. Praha: Wolters Kluwer. ISBN 978-80-7478-769-0. MANAGEMENTMANIA, 2016. Řízení projektů (Project Management). ManagementMania.com [online]. [cit. 2018-07-06]. Dostupné z: https://managementmania.com/cs/metody-rizeni-projektu |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (07.10.2020)
Využití informačních technologií z pohledu vzdělávací organizace Využití informačních technologií z pohledu klienta vzdělávací organizace (studentů, žáků, učících se dospělých) Specifika zavádění informačních technologií v konkrétních kontextech procesů řízení |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (16.09.2021)
Aktiv. účast ve výuce, distanční aktivita - její zadání bude konkretizováno při zahájení výuky předmětu. Distanční scénář: Vyhotovit seminární (zápočtovou práci) na téma: Využití IT ve výuce. Zaměřit se na vybranou technologii, např. mobilní aplikaci, platformu a zpracovat praktické využití, rozpracovat didakticko-metodickou část a pedagogický postup. Práce bude hodnocena na základě originality a využití v praxi pro ostatní kolegy. Bude-li s se souhlasem studenta možnost, mohla by být sdílena jako návod s dalšími studenty.
|