|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
Cílem předmětu je rozvinout u studentů kompetenci sebeřízení (od prvotní fáze uvědomovaného sebepoznání k aplikaci v procesech seberozvoje). |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
V předmětu je předpokládáno samostudium a splnění zadaných distančních aktivit jako přípravy pro kontaktní výuku. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
Povinná literatura: KUNEŠ, P. Sebepoznání. Praha: Portál, 2009. TROJANOVÁ, I., TURECKIOVÁ, M a B. RIEDL ČERNÍKOVÁ. Sebeřízení vedoucího pracovníka ve školství. 2., aktual. vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2019. PLAMÍNEK, J. Sebepoznání, sebeřízení a stres - Praktický atlas sebezvládání. Praha: Grada, 2013. Doporučená leteratura: BEDRNOVÁ, E., JAROŠOVÁ, E., NOVÝ, I, Manažerská psychologie a sociologie. Praha: Management Press, 2012. TURECKIOVÁ, M. Klíč k účinnému vedení lidí. Odemkněte potenciál svých spolupracovníků. Praha: Grada, 2007. TURECKIOVÁ, M. Organizační chování: teoretická východiska a trendy personálního managementu. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2009. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
Tematické okruhy: 1. Úvod do předmětu Sebepoznání a rozvoj manažera 2. Uvědomělé sebepoznávání jako složka sebeřízení 3. Metody a techniky diagnostiky osobnosti 4. Psychické vlastnosti a rysy osobnosti 5. Typy osobnosti 6. Motivační profil 7. Výkonová motivace a motivace k řídicí činnosti 8. Osobní a profesní rozvoj školského manažera 9. Klíčové kompetence školského manažera pro sebeřízení a řízení ostatních 10. Zpětná vazba v procesu sebepoznání, sebeřízení a řízení ostatních 11. Životní vize a cíle dalšího rozvoje 12. Akční plán seberozvoje |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
Seminární práce - plán osobního a profesního rozvoje (rozsah 1 NS) s uvedením osvojených/rozvinutých kompetencí, technik rozvoje a metod měření.
|