|
|
|
||
Poslední úprava: T_MUUK (28.04.2016)
|
|
||
Poslední úprava: T_MUUK (28.04.2016)
Naučit studenty pravidla bridže a zákonitosti hry tak, aby se studenti mohli účastnit soutěží.
Ukázat neobvyklé možnosti komunikace mezi spoluhráči.
Přiblížit logiku domýšlení a zjišťování informací a na jejich základech se rozhodovat v časové tísni.
Procvičit základy počtu pravděpodobnosti a kombinatoriky na reálných příkladech.
Nabídnout studentům možnosti vývoje programů a aplikací. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Milan Macura (13.10.2017)
Aktivní účast na cvičeních. Úspěšné absolvování kvízu, který je založen na příkladech rozebíraných při cvičeních. Kvíz je možné opakovat. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. (28.10.2019)
Bude dodána vedoucím semináře. |
|
||
Poslední úprava: T_MUUK (28.04.2016)
Výuka na praktických příkladech - cca 30 min teorie a 60 min praktických příkladů s následnou analýzou. Hromadné diskuze a brainstorming. |
|
||
Poslední úprava: T_MUUK (28.04.2016)
1) Základní pravidla bridže - 1x Seznámení s vybavením, základní pravidla hry a terminologie vysvětlená přímo při hře
2) Základní techniky sehrávky - 1x Získávání zdvihů na základě rozložení karet, vyhodnocení šancí a volba té nejlepší
3) Partnerské dohody v obraně - 1x Vytváření „kódů“ k získání více informací
4) Předávání informací před hrou - licitace 1x Zjišťování informací pro určení správného závazku. Rozhodování na základě získaných informací, poměr šancí a odměny za splnění závazku.
5) Bodová, rozlohová a zdvihová analýza - 2x Logické metody, které vedou k vytvoření přehledu o rozložení karet a k vybrání nejlepší techniky pro danou hru. Aplikace normálního rozdělení a počtu pravděpodobnosti. Využití rozhodovacích stromů.
6) Rozehrávání barvy - počet pravděpodobnosti a kombinatorika - 2x Určování pravděpodobností rozložení karet, podmíněné pravděpodobnosti a Bayesovská statistika při získaní doplňujících informací, pravidlo omezeného výběru.
7) Licitační systémy - algoritmy pro určování závazků - 2x Hledání nejlepších algoritmů pro předání klíčových informací k zjištění nejlepšího závazku. Vytvoření dražebního systému - možnost vytvoření počítačových programů a rozhodovacích stromů.
8) Bridžové programy a aplikace - vývoj a praktické využití - 2x |