Poslední úprava: Mgr. Marcela Konrádová, Ph.D. (20.01.2024)
Management kampaně, řízení kandidáta, politika jako marketingový produkt to vše jsou společně s leadershipem v poslední době často skloňované pojmy. Politický management a leadership II je kurzem, který navazuje na teoreticky koncipovaný PML I. V tomto kurzu, který je orientován převážně prakticky, si studenti osvojí mnohé dovednosti z oblasti politického řízení kampaní, komunikace s médií, přípravu zadání výzkumu či kreativního zadání pro přípravu grafické části kampaně. Vyzkouší si týmovou práci, psaní kandidátských projevů, strategickou přípravu kampaně, její propagaci a další aktivity z oblasti politického PR. Velký důraz bude kladen na týmovou a samostatnou práci. Kurz je koncipovaný jako série workshopů, seminářů, diskuzí a praktických cvičení. Hlavní důraz se v tomto kurzu klade na práci v hodinách, vzájemnou interakci a aktivitu.
Cíl předmětu
Poslední úprava: Mgr. Marcela Konrádová, Ph.D. (20.01.2024)
Cílem předmětu je navázat na teroretické poznatky z PML I. a přenést je to praktické roviny. Studenti si osvojí mnohé prakticé znalosti z oblasti řízení politických kampaní a práce se značkou.
Vstupní požadavky
Poslední úprava: PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. (27.11.2022)
Kurz je určen absolventům kurzu Politický management a leadership I.