|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (15.09.2020)
Studenti kurzu získají vědomosti o hlavních činnostech PR ve sportovních organizacích, v rámci cvičení budou tyto vědomosti aplikovat na praktických příkladech. Získají tak potřebné základní zkušenosti a dovednosti pro budoucí práci v oblasti sportovního PR. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)
zápočet: zpracování praktických projektů
zkouška: zpracování, prezentace a obhajoba praktického PR projektu |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (15.01.2019)
Povinná literatura: BAJČAN, R. Techniky public relations aneb jak pracovat s médii. 1. vydání. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-096-1. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vydání. Praha: Olympia, a.s., 2009. ISBN 978-80-7376-150-9. SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. 2. vydání. Praha: Grada publishing, a.s., 2009. ISBN 80-247-0564-8. TOMANDL, J. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3457-3. VORÁČEK, J. Public Relations ve sportovních organizacích. 1. vydání. Praha: Karolinum, 2012. ISBN 978-80-246-2027-5. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. 1. vydání. Praha: Grada publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
Doporučená literatura: FERRAND, A., MCCARTHY, S. Marketing the Sports Organisation - building networks and relationships. 1st edition. Great Britain: Routledge, 2009. ISBN 978-0-415-45330-1. HOPWOOD, M., KITCHIN, P., SKINNER, J. Sport Public Relations and Communication. London: Routledge, 2011. ISBN 978-1-85617-615-6. MILLIGAN, A. Brand it like Beckham: The story of how brand Beckham was built. 2nd edition. London: Marshall Cavendish Business, 2010. 223 p. ISBN 978-981-4276-93-1. PEDERSEN, P., MILOCH, K. S., LAUCELLA, P. Strategic sport communication. USA: Human Kinetics, 2007. ISBN-13: 978-0-7360-6524-5. STOLDT, G. C., DITTMORE, S., BRANVOLD, S. Sport public relations: managing organizational communication. USA: Human Kinetics, 2006. ISBN-13: 978-0-7360-5340-2. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.09.2020)
zápočet: zpracování praktických projektů
zkouška: zpracování, prezentace a obhajoba praktického PR projektu |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (27.01.2021)
Přednášky: 1. Úvod do public relations, definice, základní pojmy, vztah PR a image organizace 2. Systém corporate identity (firemní identity) sportovních organizací 3. Firemní kultura a její prvky ve sportu 4. Firemní komunikace se zájmovými skupinami ve sportovním prostředí 5. Firemní design, prvky značky, hodnota značky 6. Zájmové skupiny ve sportovním prostředí 7. Media relations, vliv masmédií na image sportovních organizací 8. Zásady komunikace s médii 9. Prostředky a nástroje pro komunikaci s médii 10. Tiskové akce pro média 11. Krizová komunikace v public relations 12. Corporate publishing 13. Digitální a online nástroje pro public relations 14. Sportovní PR eventy
Semináře: 1. Koncepce firemní kultury ve sportovních organizacích, případové studie 2. Tvorba strategie firemní komunikace pro sportovní subjekty, případové studie 3. Tvorba firemního designu a prvků značky, případové studie 4. Brand building sportovců, případové studie 5. Analýza zájmových skupin 6. Praktické cvičení komunikace s médii 7. Analýza a tvorba informačních materiálů pro zástupce médií, případové studie 8. Příprava a tvorba promo videa, analýza praktických příkladů 9. Monitoring médií 10. Tvorba prvků corporate publishingu, analýza praktických příkladů 11. Rozbor komunikace s veřejností v krizových situacích ze sportu 12. Digitální a online komunikace sportovních organizací, rozbor případových studií 13. Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu 14. Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (13.02.2023)
Studijní materiály - Moodle: |