|
|
|
||
Poslední úprava: KLUMPARO/PEDF.CUNI.CZ (08.03.2013)
|
|
||
Poslední úprava: KLUMPARO/PEDF.CUNI.CZ (19.02.2011)
Doporučená literatura: 1. CANGELOSI, J. S.: Strategie řízení třídy. Praha: Portál 2006. 2. FISCHER, R.: Učíme děti myslet a učit se. Portál: Praha 2004. 3. HAUSENBLAS, O.: Velké myšlenky ve výuce literatury na ZŠ a SŠ. Kritické listy online roč. 2006, č. 24. cit. 2011-19-02. Dostupné z www: http://www.kritickemysleni.cz/klisty.php?co=klisty24_velkemyslenky 4. KOŠŤÁLOVÁ, H.; Čteme si a přemýšlíme o tom nahlas. Kritické listy [online] roč. 2002, č. 6 [cit. 2010-04-04]. Dostupný z WWW:
5. KOŠŤÁLOVÁ, H., HAUSENBLAS, O.: Plánování pozpátku. Kritické listy [online] roč. 2004, č. 16 [cit. 2011-19-02]. Dostupný z WWW: http://www.kritickemysleni.cz/klisty/16/_komplet.pdf Článek věnovaný fázi evokace: 6. KOŠŤÁLOVÁ, H., HAUSENBLAS, O.: Co je E - U - R. [online] In Kritické listy [cit. 2011-02-18]. Dostupné z Článek věnovaný fázi uvědomění: 7. KOŠŤÁLOVÁ, H., HAUSENBLAS, O.: Co je E - U - R. [online] In Kritické listy [cit. 2011-02-18]. Dostupné z Článek věnovaný fázi reflexi: 8. KOŠŤÁLOVÁ, H., HAUSENBLAS, O.: Co je E - U - R [online] In Kritické listy [cit. 2011-02-18]. Dostupné z
9. KOŠŤÁLOVÁ, H., ŠAFRÁNKOVÁ, K., HAUSENBLAS, O., ŠLAPAL, M. Čtenářská gramotnost jako vzdělávací cíl pro každého žáka. Praha: ČŠI, 2010. online cit. 2009-18-09. Dostupné z www: http://www.csicr.cz/cz/85256-ctenarska-gramotnost-jako-vzdelavaci-cil-pro-kazdeho-zaka
10. LEDERBUCHOVÁ, L.: Literatura ve škole. ZČU: Plzeň 2010. 11. MIKOVÁ, Š., STANG, J.: Typologie osobností u dětí. Portál: Praha 2010.
|