|
|
|
||
Poslední úprava: KPSBIDLO (08.09.2006)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Šírová, Ph.D. (09.02.2018)
Povinná: |
|
||
Poslední úprava: KPSBIDLO (27.09.2007)
přednáška/cvičení |
|
||
Poslední úprava: KPSBIDLO (27.09.2007)
Vypracování kasuistiky, která zahrnuje kontrakt, popis jednotlivých sezení, včetně vysvětlení zvoleného postupu, a je doplněna o samostatné vyjádření klienta. |
|
||
Poslední úprava: KPSBIDLO (27.09.2007)
Efektivní kladení otázek Analýza motivace a potřeb GROW, STOP a další techniky koučování Kontrakt a jeho operacionalizace Change management u týmů a jednotlivců Koučování manažerských dovedností Mediace konfliktů a koučování vyjednávání Koučování jako produkt - výběr kouče, pravidla pro koučování Práce s vlastní energií Podrobnější obsah:Vědomosti Podstata a základní principy koučování Etická pravidla koučování Typy a styly koučování Kontrakt a jeho operacionalizace Koučovací otázky a schémata dotazování Akční plán Techniky zaměřené na práci s energií Čas a prostor v koučování Základy organizační psychologie Nejčastější problémy lidí v organizacích Motivace zaměstnanců Psychologie vyjednávání a konflikty v organizacích Koučovní týmů GROW a další techniky koučování Briefing a debriefing Konfirmace Příprava, průběh a následný rozbor koučování Mentoring a další příbuzné metody Praktický nácvikZpůsoby navázání a zlepšení kontaktu Jak efektivněji naslouchat Obsah prvního rozhovoru - formulace kontraktu Hledání vhodné operacionalizace cílů Další rozhovory - sledování změn Kladení koučovacích otázek Hledání zdrojů energie Rozpoznávání psychických bloků a bariér Vyjádření podpory a povzbuzení Poskytování zpětné vazby Koučování konkrétních manažerských kompetencí Koučování vyjednávání a mediace konfliktů Nácvik technik zaměřených na dosahování cílů Nácvik technik zaměřených na rozvoj potenciálu Nácvik technik zaměřených na zlepšení bilance spokojenosti |
|
||
Poslední úprava: KPSBIDLO (29.09.2012)
atestace ze Základů psychologie práce a organizace |