|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (26.04.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (08.02.2022)
Cílem předmětu je ukázat studentů možnosti zařazení pohybových her a cvičení v přírodě nejen v hodinách tělesné výchovy. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (08.02.2022)
Přímá výuka Příprava na výuku Plnění předmětu |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (26.04.2020)
BRANDES, D., PHILLIPS, H. Gamester Handbook: 140 Games for Teachers and Group Leaders. 14. vyd. Cheltenham: Stanley Thornes, 1990. KAPLAN, A. a kol., Skáčeme, běháme a hrajeme si na hřišti i pod střechou. Praha: Portál, 2010 KIRCHNER, J. HNÍZDIL, J., LOUKA, O. Kondiční hry a cvičení v přírodě. Praha: Grada, 2005 NEUMANN, J. a kol. Turistika s sporty v přírodě. Praha: Portál,2000. 197 s. ISBN 80-7178-391-9 PETTY, G. : Moderní vyučování. Praha: Portál, 2002. HRABINEC, J. A KOL. (2017) Tělesná výchova na 2. stupni základní školy. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-3625-2 |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (08.02.2022)
1. Význam cvičení a her v přírodě. 2. Zásady pobytu a pohybu v přírodě. 3. Bezpečnostní pravidla a úrazová prevence. 4. Využití terénu a přírodních překážek. 5. Pomůcky pro hry a cvičení v přírodě. 6. Klasifikace her a cvičení v přírodě. 7. Obsah a formy cvičebních jednotek. 8. Zásobník cviků a her. 9. Metodika vedení skupiny. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jana Hájková (08.02.2022)
Aktivní účast při výuce, příprava a organizace her a cvičení |