|
|
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO (20.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Janda, Ph.D. (29.01.2023)
Celková časová zátěž studenta Přímá výuka
Příprava na výuku Samostudium literatury na semestr 5 h Práce se studijními materiály 25 h Plnění předmětu Příprava na zkoušku a zkouška 20 h |
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO (11.09.2019)
JANČAŘÍK, A., HOŠPESOVÁ, A., DVOŘÁK, P. Využití programu MS Excel v práci učitele matematiky. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007. JANČAŘÍK, A., DVOŘÁK, P., HOŠPESOVÁ, A. Využití Excelu k řešení prakticky orientovaných matematických úloh. In Podíl učitele matematiky ZŠ na tvorbě ŠVP : Studijní materiály k projektu. 1. vyd. Praha : JČMF, 2006. Dostupné z https://mdisk.pedf.cuni.cz:5003/sharing/2kVqP8D4I VANÍČEK, J. Změní počítače školskou matematiku? In Rosecký, J. (ed.) Počítač ve škole 2016 - sborník příspěvků. Nové Město na Moravě: GVM, 2016. Dostupné z http://www.pocitacveskole.cz/sbornik/2016. HOŠPESOVÁ, A., KUŘINA, F., CACHOVÁ, J., MACHÁČKOVÁ, J., ROUBÍČEK, F., TICHÁ, M., VANÍČEK, J. Matematická gramotnost a vyučování matematice. České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2011, 180 stran. VANÍČEK, J. Počítačové kognitivní technologie ve výuce geometrie. Praha: PedF UK, 2009, 212 s. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Janda, Ph.D. (29.01.2023)
Písemná zkouška s využitím počítače. |
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO (18.09.2019)
|