|
|
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (08.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (08.10.2020)
A. Hendl, J. Přehled statistických metod zpracování dat : analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál, 2004, 2009, 2012. Škaloudová, A. Statistika v pedagogickém a psychologickém výzkumu. Praha: PedF UK v Praze, 1998. B. Creswell, J. W. Educational Research: Planning, Conductiong, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research. 2nd edition. New Persey: Pearson, 2005. Krathwohl, D.R. Methods of Educational and Social Science Research. An Integrated Approach. 2nd edition. Long Grove, IL: Waveland, 2004. C. HRABAL, V., MAN, F. a PAVELKOVÁ, I. Psychologické otázky motivace ve škole. Praha: SPN, 1984, 1989. RHEINBERG, F. Motivation. Stuttgart: Kohlhammer, 1997, 2000. D. DENZIN, N. K. a LINCOLN, Y. S. The Sage Handbook of Qualitative Research. Thousand Oak: Sage, 2005. HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum, 1997.
E. Arum, R., Beattie, I.R. a Ford, K. The Structure of Schooling: Readings in the Sociology of Education. (2nd Ed). Thousand Oakes, Sage, 2011. Ballantine, J.H. The Sociology of Education. A Systemic Analysis. (5th Ed.). New Jersey: Prentice Hall, 2011. F. PIAGET, J. The Origins of Intelligence in Children – 1936/1952, The Child's Construction of Reality – 1937/1954. G. BEALL, A. E. a STERNBERG, R. J. (eds.) The psychology of gender. New York: Guilford Press, 2005. FRANCIS, B. a SKELTON, Ch. Investigating Gender. Contemporary perspectives in education. Buckingham: Open University Press, 2001. H. COLANGELO, N. a DAVIS, G.A. (Eds.). Handbook of Gifted Education. Needham Hights: Allyn and Bacon, 1991. GARDNER, H. Multiple Intelligences. The Theory in Practice. New York: Harper Collins Publisher, 1993. |
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (08.10.2020)
Zpracování závěrečné práce a/nebo odborná rozprava |
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (08.10.2020)
Uvádíme některá témata s vybranou základní literaturou. Ta bude doplněna na základě domluvy vyučujícího a studenta. A. Pokročilé statistické metody v pedagogickém výzkumu B. Kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu ve vzdělávání C. Motivace a autoregulace žáků D. Úvodní teoreticko-metodologický kurz pedagogiky E. Sociologie vzdělávání F. Věcné učení – kognitivní vývoj v piagetovské a postpiagetovské tradici G. Psychologie genderu H. Nadání, inteligence a tvořivost |