|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (02.02.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (02.02.2019)
Základní studijní literatura a studijní pomůcky ECO, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. Velká řada (Votobia). ISBN 80-7198-173-7. FULKOVÁ, M.: Diskurs umění a vzdělávání. Praha/Jinočany: Nakladatelství H&H, 2008. ISBN 978-80-7319-076-7 FULKOVÁ, M., JAKUBCOVÁ, L.: Kvalitativní metody výzkumu v aktuálních výzkumných projektech KVV PedF UK z let 2011 a 2012/I. (Vybrané metodologie a metody). In Uhl Skřivanová, V. (ed.) Pedagogika umění/Umění pedagogiky aneb přínos oboru výtvarná výchova ke všeobecnému vzdělávání. UJEP v Ústí nad Labem, 2014. ISBN 978-80-7414-663-3. Str. 37 – 54. HENDL, J.: Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. PRŮCHA, J. Pedagogický výzkum (Uvedení do teorie a praxe). Praha: UK 1995 SLAVÍK, J., FULKOVÁ, M.: Výzkum a teorie edukačního procesu – slepá skvrna výtvarné výchovy? In HORÁČEK, R., ZÁLEŠÁK, J.: Veřejnost a kouzlo vizuality. Rozvoj teoretických základů výtvarné výchovy a otázky kulturního vzdělávání. Symposium České sekce InSEA, Brno, 2008. Sborník prací Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, svazek 222, řada estetickovýchovná č. 7. ISBN 978-80-210-4722-8 Doporučená studijní literatura a studijní pomůcky Online: FULKOVA, M: Výzkumné metody projektu NAKI : www.gamuedu.cz International Journal of Education through Art. Online úložiště doktorského programu KVV. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (02.02.2019)
1. Diplomová práce a zakončení studia - studijní předpisy, formální náležitosti a možnostné strategie 2. Zdroje a literatura - práce s texty, knihovny, citační norma, etické aspekty práce se zdroji 3. a 4. Výzkum a výzkumné metody ve výtvarné výchově, etika výzkumu, formulace výzkumných otázek, ukázky realizovaných výzkumných projektů. 5. Prezentace a formulace konkrétních problémů a otázek při zpracování DP + ukázky prezentací obhájených prací doktorandy. 6.-8. Skupinová práce a individuální konzultace ke konkrétním problémům v Dp (teoretická, didaktická a praktická část práce) 9. Prezentace k obhájení diplomové práce/ prezentace k výzkumnému záměru DP |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (02.02.2019)
Podle charakteru DP studenti zpracují její pracovní anotaci, obsahující cca 8 klíčových slov charakterizujících V rámci aktivní účasti na semináři výše uvedené body prodiskutuje a obhájí ve skupině. Podle charakteru výzkumného úkolu, popř. míry dokončení diplomové práce studenti vytvoří jednu desetiminutovou prezentaci ve formátu Powerpoint nebo Prezzi a prezentují ji v rámci semináře (reflexe vlastní výtvarné práce, interpretace výukové situace, atd.). |